Tamline Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 ...å bruke glidemiddel o.l. når man er gravid? Og en ting til...er det flere som blir ekstra kilen når dere er gravide?
nutri Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Ikke farlig med sex, så det er nok ikke farlig med glidemiddel heller. ville holdt meg til vannbaserte glidemidler. Har du prøvd K-Y sine varmende glidemidler (gele og olje)? De er spennende. Gir en varmende følelse ved kontakt med fuktig miljø. Fås kjøpt på apotek. Vet ikke hva du mener med "o.l".... men vibrator er visst ikke så lurt, hvertfall ikke sent i graviditeten. Kan tenke meg babyen blir litt stresset av vibreringen også
Tamline Skrevet 25. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2006 takk for svar:) har ikke prøvd den, kanskje jeg skal gi det et forsøk. etter jeg ble gravid har det blitt så innmari vondt å ha sex....det virker tørt og trangt liksom...får håpe d blir bedre med litt glidemiddel da:)
Gjest Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 Helt vanlig å bli tørr da man er gravid, derfor de anbefaler glidemiddel ;o)))
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 25. november 2006 #6 Skrevet 25. november 2006 Det kan umulig være farlig med glidemiddel, legen smurte ihvertfall på tjukt med det når jeg tok innvendig ul =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå