Mathoka Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Gruer meg litt da, men moro å "stæsje" seg opp litt igjen! Har drukket to glass vin i låpet av 1,5 år, så blir billig "fyll" på meg i dag! Lillegutt er 7 mnd, så han er gammel nok til at mamma og pappa koser seg ute nå!Bestemor skal være barnevakt...litt skummelt fordi lillegutt har blitt litt for mye mamma-dalt nå, men det får gå =)
~Endorfina~ Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Det var pokker meg på tide!! Kos deg masse og lov at det aldri går så lang tid til neste gang!
Mathoka Skrevet 25. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2006 Hi hi...*ler* Nei, har blitt litt lang tid nå =)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 Oi, ja det var på tide =)) Kos deg masse med god samvittiget!!
mai mammaen til to Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 jeg har ikke vært ute siden juli 2005.... så begynner å nærme seg 1.5 år nå ja... men blir nok leeeeeeeeeeeenge til før jeg skal ut... føler ikke behove lenger... og tørr ikke ha barnevakt... hønemor jeg?ehhh... kos deg masse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå