Nemi24 Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Er det noken som har fødd med hermorider? Er det grusomt, og blir det enda værre etterpå? Eg har ei ganske stor hermoride no og eg er 3 dager på overtid. Det er så ekkelt, har hatt den kjempe lenge no og eg prøvde sånn alcos anal og å ta duphalack for at fordøyelsen skulle være bra. Er egentlig ikkje så plaga med den til daglig, men har angst ang fødselen. Beklager visst det blei litt ekkelt dette.
Nemi24 Skrevet 25. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 25. november 2006 Er det ingen som veit noke ang dette??
Gjest Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Hadde hemorider sist fødsel. De ble ikke værre etterpå......... Tenkte heller ikke på det under fødsel .
Nemi24 Skrevet 25. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2006 Det var godt å høre! Håper det blir sånn med meg og!
Beth84g Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 Hadde hemmoroider jeg og og de var ikke plagsomme da vesla kom til verden... men så hadde jeg ks da hihi (dårlig spøk) Nå derimot er de plagsomme.Så jeg har fått innvilget operasjon. *grøss*
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Jeg fødte sist med en hemoride stor som en drue. Under fødselen fikk jeg en til . Begge to blåste seg opp store som plommer. Gruer meg til denne fødselen. Nå har jeg fire hemorider. Jeg er så plaget at jeg ikke kan sitte. Jeg er faktisk mere redd for at hemoridene skal blåse seg opp, enn for smertene etter rier. Men jeg tror ikke du bør bekymre deg, fordi det er sjelden at det skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå