Gå til innhold

kan noen hjelpe meg!! vær så snill


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei jeg er litt små usikker her, hmm hvor skal jeg begynne hen, jeg har en gutt på 10 mnd og jeg har hatt mensen siden han var 4 mnd siden da så har jeg hatt veldig reglimesig mens fra han var 5 mnd, men nå har den var borte i 10 dager, uff, å jeg tokk en test her i går. men det var ikke morgen urin, pluss att den var veldig utvannet, så den var helt blank den urinen, testen jeg tok viste negativ, men jeg har jo enda ikke fått mens jeg hadde mens sist mnd helt vanlig er ca 8 uker siden jeg hadde sex ja hoppa av i svingen ikke lurt det , da det var sånn jeg ble gravid med sønnen min. npe so vet om testen jeg tokk har vist feil??

 

og hvor sikker er den når urinen er utvanet

 

 

håper dere kan svare meg takker for alle svar ...klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1) Synes du skal begynne på sikkelig pervensjon hvis du ikke ønsker å bli gravid nå.

 

2) Synes du skal ta en ny test i morgen med morgenurinen - så er du sikker på riktig svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på innlegget ovenfor, men vil i tillegg si at dersom mensen din plutselig blir uregelmessig (og du ikke er gravid) bør du få tatt en gynekologisk undersøkelse. Bare for å sjekke at alt er som det skal.

Bedre føre var....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...