Gå til innhold

Kynnere..

Lolita<3prins&prinsesse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har deres jordmor sagt noe om hvor mange kynnere man kan pr time før man skal begynne å reagere?

Har nå hatt 4 kynnere med ubehag på ca 15 min, og det har igrunn pågått i hele dag.

Er det bare livmor som er ekstra treningsmotivert idag eller?

Flere som har det slik?

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min jordmor har ikke sagt noe spesifikt om hvor lenge kynnere skal/kan vare, men jeg vet at de skal gi seg straks du endrer sitte/liggestilling. Mine kynnere er at magen blir stenhard , men så fort jeg endrer bevegelsmønster eller liknende, sluttet kynnerene.

Det skal egentlig ikke være ubehagelig har jeg hørt....

Skrevet

jeg hadde kraftig kynnere hver eneste kveld hele forrige uke...blir sterkere når man er sliten, og forsvinner etter noen timer på sofaen. Trodde nesten jeg skulle føde en kveld pga kynnere, mensensmerter og press nedover....var på den ordinære utralyden dagen etter...jordmoren sa dette var helt vanlig for flergangsfødende. Da kjenner man mye sterkere at livmoren trekker seg sammen. helt normalt å ikke noe å bekymre seg over såfremmt de går over etter man slappet av en stund

Skrevet

Jeg hadde masse kynnere i forrige svangerskap. Innimellom kom de regelmessig hvert 5 min i timer... Jeg fikk bare beskjed om å ta det med ro. Ikke fare for noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...