Gå til innhold

E babyen dokkers roligere nu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns ho e ganske roli om dagan, mest liv når kvelden kommer...

E det vanli nu eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min baby har vært ganske rolig hele svangerskapet så jeg har ikke merket noen forskjell.. Har lest at den ofte blir roligere på slutten,pga mindre plass!

Skrevet

jo,,,min er også ganske rolig.

men hun kan holde et sant helvete om natta når jeg ligger å sover.

Skrevet

Hun sparker mindre, men beveger seg fortsatt endel. Det er visst helt vanlig at de endrer rytme:)

Skrevet

bra at det e flere som har det sånn...:)

Skrevet

Jeg har også stort sett en rolig gutt i magen. Kjenner at han beveger seg jevnt og trutt, men det er et helt annet tempo på bevegelsene nå enn tidligere.

Skrevet

Ja, blitt merkbart roligere bare siste døgnet syns jeg! Nesten så jeg har blitt bekymret også snur hun seg og jeg er rolig igjen.

Det er vel sånn det er. Er ikke så mye spark lenger. Kjenner og ser at hun flytter på seg!

Skrevet

Æ har et skikkeli bøllefrø i magen... det bompa og skompa heile dagen... men heldivis stille og rolig på natta da... men det e vel ganske normalt at di bi roligare når det bi mindre plass ;D

Skrevet

kjenne nesten ingenting når æ sover...Kan kjenne at det sparke ett par spark bare...Men det syns æ bare e bra, førr æ sover så dårli, hadde blidd enda verre vess ho skulle ha bølla skikkeli om natta...

Skrevet

Jeg kjenner heller nesten ingenting når jeg sover, når jeg slukker lyset og sier god natt roer han seg og sovner han også tror jeg- Så det får vi bare satse på fortsetter nåe de kommer ut ;)

Ellers er han stillere nå ja, men han har aldri vært så vanvittig aktiv heller han her da!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...