Gå til innhold

Julepresang til dagmamma.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer paa hva jeg kan gi som en liten oppmerksomhet til gutten vaar sin dagmamma; (Ikke soetsaker, for hun er kjernesunn og spiser ikke sjokolade osv.) - noe som ikke koster all verden og likevel er koselig aa faa. Hva gir dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en flaske god vin, noen fine lys og servietter? Alltid koselig å få. Eller en time fotpleie, massasje, aromaterapi e.l.

Skrevet

Lønnspåleggelse.........

En ekstra fridag..............

En dag på spa.............

Drømmer fra en x-dagmamma

Skrevet

En god vin (rødvin er jo sunt i små mengder)

Et fint tekrus og en god te (løsvekt, ikke pose)

En CD (f.eks. den til hun Asbjørnsen, eller et gavekort)

Skrevet

Jeg vet hva du mener..Jeg jobber paa det lokale colleget her i England hvor vi bor, og som laerer kan jeg jo ogsaa si at betalingen ikke staar i forhold til innsatsen vi gjoer, men, men...

Maa bare legge til at vaar dagmamma kun jobber etter skolekalenderen, (Jobber ikke i skoleferier), hun har fri hver fredag, (som er min planleggingsdag), og har en god inntekt i forhold til mange andre dagmammaer. Vi er veldig heldige som har henne; hun er profesjonell til fingertuppene, lager sunne luncher til gutten vaar, gaar paa lekegrupper og bibliotek osv.samt at hun tar soennen vaar til og fra foerskolen hver dag. Soennen vaar er veldig glad i henne, og hun har flere laererbarn som hun passer, saa han har lekekamerater der ogsaa.

Haaper du har det bra med dine dagmamma barn:o)

Hovedinnlegger

Skrevet

Takk for mange flotte ideer!

Vi har funnet et flott stort kubbelys med et flott brett til, og en flaske vin etter inspirasjon fra innleggene her; mange takk til dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...