Gå til innhold

Hei noen andre som velger å forsøke på "to tette"?

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Kanskje sprøtt at jeg melder meg inn her nå, ettersom jeg allerede har en sønn på 10 mnd?

Grunnen er at vi ønsker oss to tette. Delvis fordi vi ikke er helt unge

( dårlig tid) men også fordi vi liksom er inne i "steamen" som det heter.

Akkurat nå venter jeg på tante rø... Har tatt test - negativ, Men den kan ha blitt tatt for tidlig. Det var slik sist. Tok test, fikk negativ, dro på fest.. Og bang mandag morgen var jeg likevel gravid..

Har hørt det kan ta tid å bli gravid med barn nr to, derfor er det vel bare å smøre seg med tolmodighet. Noe vi også gjør. Tok tid å bli mor første gang for å si det slik.

Lykke til med forsøkene der ute jenter- ha en fortsatt god lørde!

Klem fra

Fortsetter under...

Hei jenter!

Vill bare si at eg har to tette.. gutten min var 10 mnd når eg ble gravid med jenten.. helt super aldersforskjell!!!(de er nå 7 og 6 år)

Men nå vil vi ha en attpåklatt... kanskje to?? hehe..

Ønsker dere alle lykke til med to tette....

Klem!

Heisan!

Vi prøver også på to tette. Vi har en på snart 12 mnd, men vi har forsøkt siden han var rundt 8 mnd. Er bare i 3 pp nå, men har bare så sabla lange sykluser!

Mener å huske deg fra BIM ifjor, 3. trimester/skravlesiden?! Kan det stemme?

Annonse

jeg VILLE ha to tette, og begynte prøvingen allerede da min sønn var 4 måneder bare. nå, etter 11 prøveperioder, er jeg fremdeles ikke gravid, så det ser ut til at den drømmen går i vasken... men nesten to tette kan det jo bli da..

Vi også er som dere HI ikke helt unge! og vi vil også ha 2 tettet vi har prøvd siden Sander var 8 uker å få en til nå er han 8mnd, men ser ut som det er vankeligere med nr 2 enn nr 1 for nå er jeg i 6pp med sander så satt spiren etter 3pp !

vi vil også ha 2 tette, har en på 5mnd, men tørr liksom ikke hoppe i det enda...men korfor ikke?? Har blitt spådd at jeg blir gravid til neste høst da så dår se, blir ikke helt to tettinger som planlagt da... Kanskje jeg skal hive meg i det??

Vi er prøvere på barn nummer 2, snuppa er nå 15 mnd. Vi begynte prøvingen når hun var 8 mnd (det var da mensen kom tilbake). Vi vi ha 2 tette, håper det klaffer i juleuka, har ikm på selveste julaften, og det er IKKE greit å få tr på besøk da altså!!!!!

Det er flere grunner til at vi vi ha de tette, for det første så er vi begge over 30 (hører klokka tikke), dessuten ser vi at de vil ha så stor glede av hverandre når de er så nær i alder. Og selvfølgelig fordi vi er så glade i barn! Snuppa er alt for oss! Som du sier det er like greit å bare kjøre på når man er inne i "steamen" ;o)

Annonse

Hei igjen jenter.

Takk for flotte svar! Gøy å se at vi ikke er "helt gale" som hiver oss ut i en evnt ny graviditet så raskt. Vel.. Det kan jo ta tid, men likvel.

Reaksjoner fra folk rundt meg, går mer på at de mener jeg burde vente til det er to og et halvt år mellom dem.

Hallo jeg er akkurt fyllt 36 år, jeg føler at jeg ikke har tid til å vente med å forsøke?

Derfor godt å få en bekreftele på at det er flere enn meg som tenker at to tette er helt ok.

Ha en god søndag jenter!

Vi har en nydelig gutt på 9mnd og er i vår første pp. Lillegutt satt på første forsøket, så vi er veldig spente:)

Har ikm til uka;)

Vi har mange av de samme synspunktene som dere over har skrevet:)

Masse lykke til alle sammen!!! XXXX fingrene;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...