Gjest Skrevet 25. november 2006 #1 Del Skrevet 25. november 2006 Dere som har bilder på våre album sidene, det er lett som bare det å finne fullt navn på dere hvis dere har registrert dere med navn på disse sidene. Bare så dere vet det, siden det er mange syke mennesker ute og går. Jeg har nå sletta mine bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dua :o) Skrevet 25. november 2006 #2 Del Skrevet 25. november 2006 oi! hvordan da? Jeg fjernet de jeg for sikkerhetsskyld ja....huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. november 2006 #3 Del Skrevet 25. november 2006 De ville ikke legge ut "oppskriften", så det skal ikke jeg heller. Men jeg gikk inn og prøvde på meg selv, og to tastetrykk så kom hele navnet mitt opp. Fornavn og etternavn. Skummelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Heffalomp Skrevet 25. november 2006 #4 Del Skrevet 25. november 2006 Takk for tipset, jeg har fjernet mine også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 25. november 2006 #5 Del Skrevet 25. november 2006 Vææææ, de er herved slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1mamma Skrevet 25. november 2006 #6 Del Skrevet 25. november 2006 slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M&Ida Skrevet 25. november 2006 #7 Del Skrevet 25. november 2006 Rimelig kjapp til å slette jeg også. Bra du følger med. Jeg er nesten aldri på skravlesiden lenger..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 26. november 2006 #8 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg slettet bare navnet mitt jeg. Så kan dere fortsatt nyte bildene av frøken Dings, hehe=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå