Gå til innhold

på tide å kjøpe vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når er det på tide å kjøpe vogn? med leveringstider osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

emmaljunga vognene er der lang leveringstid på, de har blitt veldig populære. og super gode vogner

Skrevet

Heisann

Jeg var å bestilte vogn i går, en emmaljunga city cross med city bag. Den er leveringsklar først i begynnelsen av februar neste år. Jeg har termin 11 mars så det passer jo fint.

Det lønner seg å være tidlig ute, men du har jo god tid ennå:-)

Er forøvrig kjempefornøyd med vognen jeg har valgt!!!

Lykke til i vogn jungelen:-)

Skrevet

Begynte å se på vogner da jeg var rundt 5-6 mnd på vei, tar jo litt tid å finne den rette vognen også. Da jeg var på de forskjellige butikkene hørte jeg hvilke modeller de hadde inne vanligvis, og hvor lang leveringstid det evt. var på de modellene som måtte bestilles.

De fleste svarte at man burde rekne et par mnd leveringstid, fordi selv om det er vanlig med rundt 1 mnds leveringstid så kan det oppstå situasjoner hvor det tar lenger tid og det er kjedelig å stå der uten vogn når babyen kommer.

Vet at mange steder kan man sette bort/reservere vogner om de har den du vil ha inne. Slik at hvis du synes det er for tidlig å handle inn eller du venter på engangstønad/andre penger så forsvinner ikke vognen i mellomtiden.

Vi var veldig heldige og fant en splitter ny 2005-modell (til gutten vår født i mai 2005) til introduksjonspris, var en annen farge en det jeg hadde tenkt, men er veldig fornøyd i ettertid. Fikk rundt 1300 kr i avslag. Kjøpte vognen da jeg var 6 mnd på vei.

Skrevet

Kommer ann på hvilken vogn du skal ha det. er noen som er ganske lang leveringstid på,.. som for eksempel emmaljunga... sikkert andre også men det er de jeg vet om.

Skrevet

Jeg fikk min med meg fra butikken samme dagen som jeg kjøpte...

Skrevet

Vi reiste til Sverige for å kjøpe Emmaljunga 2006 mod, der fikk vi den med en gang. Kjøpte i slutten av 2005. Her var så lang ventetid. Kjekt med en liten ferie tur før gullet kom også:) Men var litt redd for "Gull vognen" på flyet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...