Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Mannen min har vært bortreist de siste tre dagene med jobb, og kommer straks hjem. Da jeg just ringte til han sa jeg at jeg gledet meg til at han kunne ta over babyen. Har tross alt vært "alenemor" i nesten tre døgn. Og siste natta var helt grusom, sov kun i tre timer, babyen sovna ikke før kl. 05 i natt. Da svarer han at har også er dødstrøtt, og bare vil hjem og sove. Grunnen er at han har festet skikkelig til fire på natten to dager på rad, derfor lite søvn. Jeg kjente bare hvordan jeg kokte da han svarte meg dette. Jeg sa tilbake at han hadde jo tross alt valgt å være våken for å feste halve natten, og at han da ikke kunne klage. Jeg har jo ikke noe valg når den lille våkner i ett sett og ikke finner roen. Han svarte at dette gadd han ikke engang å diskutere... Er jeg urimelig som reagerer på dette?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Nei,synes absolutt ikke du er urimlig! Godt for far å ta seg en fest,men han må huske at den lille er like mye han sitt ansvar,fest eller ikke!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Har bare en ting å si mannfolk noenganger assa... Tenker ikke i det heletatt.. Uff! Jaja sånn er det.. Damer har ikke noe valg, men det har mannfolka tydligvis..
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 Nei, det er du absolutt ikke.. Skjønner godt at det kokte inni deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå