Gå til innhold

Noen som har sett Vibeke og knøtten i det siste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Våren og våren.. EHM.. har termin 9 mars.. bare 3,5 mnd igjen nå!!!

Så koselig å bli etterlyst..! Har vært her inne noen ganger, svart litt på innlegg osv..Men du er vel en del inne på assistert befruktning Bjørnen Collargol? Syns jeg har sett nicket ditt der.. Jeg følger med..=)

Jeg har det ganske så bra. Sliter litt med bekkenet og en del kynnere. Men utenom det så har jeg det forbaska bra. Er kommet til uke 26 nå, uten å blø så mye som en liten dråpe. Er litt imponert over kroppen min nå ja=) Ul viser også at vi skal ha ei jente til, akkurat som jeg trodde. Vi skal på 3d ul til torsdagen for å bekrefte kjønnet, det blir stas.. Ellers koser jeg meg med spark og en voksende mage.. Du kan forresten se bilder på albumsiden. Er et magebilde og bilde av knøttet der...

Men hvordan går det med deg da? Humøret og utviklingen?

Jeg er innom sida her omtrent hver dag og følger med på utviklingene til de jeg føler jeg kjenner. Hjerte mitt snører seg sammen når jeg leser hvor sliten man blir.. og hvor lei seg man blir.. Det er ikke rettferdig i det hele tatt....

Mange klemmer fra oss=)

Hehe jeg vet det... men jeg prøver bare å få andre til å si senvinteren;-)Da virker det ikke så lenge til nemlig..

Takk for lykkønsker.. og det samme til deg.. venter vel på den store dagen du nå? Testedagen mener jeg... for du ruger vel snøfilla?

Gjest Bjørnen Collargol

Koselig å se at du har det bra! Passert halvveis og greier :-)

Har savnet deg her inne må jeg si. Mange av de jeg "kjente" her inne er borte. Noen av de finner jeg på ass.befruktning ja...

Jeg er driver og sprayer og står i. Er ikke så lenge før sprøytestart nå. Kjenner at det er mensenmurringer her så da er mensen i rute, heldigvis! Er avhengig av at den kommer senest 29 for at vi skal rekke det før jul :-)

Jeg er veeeeeeeeeeeldig sliten og trøtt om dagen. Føler jeg går litt i tåka. Har faktisk vurdert om jeg må skaffe meg en sykmelding, men skal se det an til i morgen. I min jobb er det sikkerhet på høyt plan...

KLÆM

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...