Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 noen som vet hvor man kan få kjøpt ski til en på 2, sånne med reimer på??? ikke alt for dyre for de kommer ikke til å bli brukt så alt for mye. men ski må man lære, han er jo nordmann!
Joikaboll@ Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Så akkurat et sånt par ski, men hvor var nå det da.......? Kosta bare 149,- Tenke.... tenke.... Må ha hvert enten på Notabene eller Yes.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Jeg kjøpte på en lekebutikk (Brio-butikk, tror jeg) for 4 år siden, da kostet de 199,- De holder ca den prisen ennå.
La Perla Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Jeg ville heller ha lkøpt ordentlig ski, med skistøvler og bindinger. Da er det mye lettere for dem, og det blir gøyere helt fra starten.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Vi kjøpte våre på G-sport til kr.198,- for ski og staver. Bra nok i starten! Alt for dyrt med skikkelig utstyr til så små. Våre barn har i alle fall hatt kjempeglede av dem, selv om de ikke er "skikkelige".
La Perla Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Ja, det er kanskje forskjellig hva man opplever med ustyret. Vi har erfart med mine to eldste , og tankebarna, at det er best med det "ordentlige" utstyret, mens andre kanskje ikke merker noen forskjell. Men man kan jo kjøpe brukt - det er ikke dyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå