Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Hei Er ikke gravid ennå,en har noen spørsmål om amming og bryststørrelse. Er det slik at man kan ha for små bryster til å amme? Har lest at det er brystvevet det kommer an på, men det må vel være mere brystvev i et stort bryst,kontra et lite, som igjen vil si at man har mere melk desto større bryster man har? Tar jeg helt feil her? Er selv 75A og kan tenke meg at det blir flaut om jeg ikke kan amme babyen for at brystene er for små...:-(
proud mom Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Kjaere anonym, storrelsen paa brystene har ingenting aa si for melkeproduksjonen. I store bryst er det ofte mer fettvev og det lager jo ikke melk. Ikke bekymre deg, ammingen kommer til aa gaa kjempe fint! Lykke til med aa bli gravid
mamma-mi Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Hei:-) Jeg har en venninne som var paddeflat - rett og slett. Hun fullamma til 6 mndr og har amma helt til nå når gutten er 1 år. Ingen grunn til bekymring. Hvis du fortsatt er i tvil kan du lese hva som helst om amming av Gro Nylander - ammingens forkjemper nr 1 i norge. VI er skapt til amming; både vi flate og de me e-cup.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 Så videoen Bryst er best på svangerskapskurs før fødselen. Der viste de frem bilde av små bryster, og kommentaren var: Disse har ammet tre store sultne guttebabyer!! Ikke noe å bekymre seg for mao,
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 MEN det KAN hende at du må amme littegrann oftere med små bryst, da - for det blir jo litt mindre lagringsplass. Jeg har mellomstore og gir ett bryst til hvert måltid, f.eks. Går så bra, så! Og forresten - de blir mye større når melken kommer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå