Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 jenta mi er syk, forkjølet m feber, fått paracet og nesedråpper, noe annet dere kan anbefale ? hun er snart 3 mnd.
Benni-min Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Ligge høyt. Kanskje bygge opp senga litt i hodeenden. Snørr-suger som en iallefall får kjøpt på apoteket..... Har ennå ikke hatt sykt barn. Han er nå 4mnd og gleder meg ikke til første gang han blir syk. Dette er noe jeg har lest meg til her inne. God bedring til datteren din.
♡ A & E ♡ Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 som heidija sier har de sånn snørr-suger på apoteket. ellers bare kle av litt hvis for varmt og masse masse kos gutten vår var 3,5 mnd v første feber og det gikk så greit så. tror vi foreldre har det verre enn de har det!
tæssejenta Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 Det er ikke noe særlig med forkjølet baby nei! Gutten min på 4 mnd er også førkjølet nå. Han har ikke feber, men bare klager og sutrer hele tiden.. Ingen ting er bra nok liksom.. Også er han kjempe hes stakkar.. Får så vondt av å høre på den vesle hese gutten min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå