Gå til innhold

Da kommer jeg endelig inn til dere.. :)


nora MA 18.12.06

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen..

 

Jeg tok i dag min andre test og streken var like tydelig nå som på onsdag morgen.. Og jeg er så utrolig lykkelig nå!

 

Så da kommer jeg snikende inn til dere.. :)

 

I følge babyverden er jeg visst 4 +5 i dag.. Men merker egentlig ikke noe særlig ennå.. Har bare litt vondt i korsryggen og magen innimellom (typisk mensmurringer).. Hvor tidlig begynte dere å merke noe?

 

Ser jo at det er mange som har testet positivt i det siste, har noen av dere begynt å merke noe ennå?

 

Jo forresten, jeg er ganske trøtt.. men trodde egentlig det kom av årstiden.. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med spiren og hjarteleg velkommen inn hit!! :)

 

Det å vere trøytt er jo eit vanleg svangerskapsteikn, og murringar i magen. Sjølv var eg BOMBEsikker på at eg ikkje var gravid fordi eg ikkje hadde eit einaste symptom. Men dei kjem nok etterkvart. Hos meg byrja puppane plutseleg å bli frykteleg ømme, og *svosj* så hadde eg gått opp to storleikar. Vart også "plutseleg" kvalm midt på natta - så nokre symptom kjem ofte litt bardus på.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye!

 

Jeg er 8+3 og kjenner ikke så mye enda jeg. Er jo veldig trøtt om dagen, og det var jeg sist også. Har også vært plaget av kvalme, men ellers føler jeg meg ikke kjempe gravid enda....heheh

 

Men magen har begynt og komme, så jeg har allerede lagt bort klær som ikke passer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse =)

 

"Visste" det ville være mange fra "bli gravid"-forumet som flyttet inn hit denn uken ;)

 

Jeg er 3+6 iflg babyverden, så litt kortere enn deg.

Jeg har visst lenge at jeg var gravid. Jeg har skikkelig ømme pupper, oppblåst mage, har vekslet mlm hard og løs mage, fiser masse, litt småkvalm, og fruktgelesmågodt smaker såpe. Dessuten tar det fryktelig lang tid å skrive innlegg, for jeg skriver så mye feil...

Hormonene mine gjør dessuten at jeg ikke kan se noen gråte i 2 sek på tv uten at tårene kommer her også!

Jeg er litt sippete til vanlig, spes rundt mensen, men aldri sånn som dette.

Bare reklamen for Extreme Makeover får meg til å grine!

Seriøst ikke sunt!

Ja, dessuten er jeg trøtt og ukonsentrert!

 

Gratulerer enda en gang, Nora.

 

((klem))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!

 

Jeg er 5+1 og har murringer i magen, såre brystvorter og følelsen av at brystene er litt tyngre på en måte. Er litt uggen,treg i magen og oppblåst.. Så har vel de tidlige symptomene... Men det er litt vanskelig å føle seg særlig gravid synes jeg.. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...