~Monsoon~en gutt, en jente~ Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Hadde planlagt ks 10.11 som gikk kjempebra. Er i kjempeform og vi koser oss kjempemye. Jenny veide 3000 gram og var 47 cm lang. Hun er kjempesnill og sover for det meste, sannsynligvis siden hun er født nesten 3 uker før tiden. Jeg fødte på voss sjukehus og er kjempefornøyd med oppholdet og personalet der. Anbefaler å føde der på det varmeste. Fikk beskjed om at jeg kunne være der så lenge jeg trengte så lenge jeg var ute til jul... Hadde kjempefint enerom (det får alle som tar ks, og som oftest får de som føder vanlig det også) og fikk all den hjelp som trengtes, behøvde ikke vente lenge der nei. Om natta skifta de på babyen om en ønskte det og de tok barnet inn til seg på personalrommet om natta om man hadde behov for det. Alle jordmødre og barnepleiere var så utrolig gode og snille inkludert gynokologen som utførte ks, gråt da jeg takka og sa hade til de alle, spesielt da jeg måtte si hade til min jordmor og gynokologen. Beror nok på barseltårer... Utrolig nok så har Helse Bergen fremdeles planer om å legge ned føden på voss pga for få fødsler, tror de heller har planer om å installere rulleband på kvinneklinikken på Haukeland sykehus... Anbefaler Voss på det varmeste:-)) Så til alle dere som skal ha ks, ikke kvi dere, gled dere.
kokosbolle Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Gratulerer med flott jente som har fått et vakkert navn! Lykke til )
Gjest Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Gratulerer så mye med lille jenta:) Så flott at du hadde så god fødselsopplevelse:) Det må være en hærlig følelse!!! Kos dere masse sammen nå klem fra
Stolt 3 barns mor Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 Gratulerer så masse med den lille tulla:-)
Smiley og Camilla Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 Gratulere med lille Jenny =)
Gjest leelu23 FØDEKLAR Skrevet 25. november 2006 #6 Skrevet 25. november 2006 Gratulerer så mye vennen min Joe har blitt storebror og du tobarnsmamma!! Kos dere masse i tiden fremover. håper jeg følger etter om ikke lenge siden jeg har termin idag. Klem fra meg:)
Gjest Skrevet 25. november 2006 #8 Skrevet 25. november 2006 Gratulerer så mye med vesle Jenny og lykke til videre fremover :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå