Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jordmor kommenterte her om dagen at hun syntes det så ut som om magen min hadde sunket. Hvor lang tid tok det hos dere fra den tiden, til fødselen startet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sank for to mnd siden, er i uke 39....

Skrevet

Hva innebærer det egentlig at magen synker? og når kan jeg regne med at det skjer? Er 29+0 i morgen, og har fremdeles magen høyt oppe. Er det ubehagelig når den synker? Presser mer på blæra? Har eksamen i tre uker fremover, og har derfor lyst til å være litt forberedt på hva jeg har i vente. Så at babyen skulle legge på seg 250 gram i uke 29, og syntes det virket litt skremmende? Store forandringer fra uke 28 til 32?

Skrevet

Det beste er i allefall at det er lettere å puste når magen synker. Blir bedre plass til lungene mine og enklere å finne sittestilling. Har ikke tenkt over noe negativt med det. Mulig jeg springer mer på do...

Skrevet

Takk for svar. Får ikke håpe "å springe på do" er en av følgene for da kan jeg flytte inn på do, bor der nesten allerede!:)

Skrevet

Jeg vat ikke om magen min har sunket.. er i uke 35 og har ikke hatt problemer med å puste, går liksom og venter på det. Hadde store problemer med det sist... da måtte jeg sitte godt tilbakelent i sofaen og det presset fryktelig oppover.. Denne gangen er ikke det noe problem, og jeg er mye større ellers...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...