En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Hvordan fungerer dette, og hvor får man tak i det? Er det reseptfritt? Når skal det begynne å brukes?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 det fungerer ikke...hehe. joda,funker sikkert for noen,ikke for meg. den skal hjelpe til å få fart på el. den er ikke reseptfri,og det er kun gyn som kan skrive den ut for deg. du får nok ikke pergo før du har prøvd minst ett år.
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Pergo kan hjelpe deg å få eggløsning. Du får det hos gynekolog, men du må utredes først. Jeg fikk det uten å ha begynnt å prøve, men det fordi det ble oppdaget ved en tilfeldighet hos legen at jeg hadde PCO og da var det ikke noe poeng for meg å prøve å bli gravid uten hjelp. Men hvis det ikke "feiler" deg noe spesiellt, så må du nok prøve 1 år først!
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 25. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2006 Okei.. og PCO er?
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 Cyster på eggstokkene som gjør at du ikke får eggløsning på egenhånd (maaaaange ulike grader selvfølgelig og noen får også eggløsning..)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå