Gå til innhold

Å strekke seg...

onam * mai 07 + september 08

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går skulle jeg ta ned noen tallerken på jobb. Til dette skulle jeg strekke meg opp siden de nesten var øverst i skapet. Da var det en som reagerte med en gang på jobb og nesten ropte at jeg skulle la være å ta ned. Jeg skjønte ingenting, men fikk beskjed at det er farlig å strekke seg.

jeg er 12+6 idag. Er det farlig å strekke seg? Hvorfor? Kommer akkurat på at sokkene mine i skapet ligger øverst og jeg må strekke meg for å nå de... kanskje noe jeg må forandre på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si at jeg har tatt hensyn til det, visste ikke at det skulle være farlig.

Skrevet

Hei!

Var på en aerobic-time da jeg var gravid med førstemann, og der var avslutningen stretching. Her fikk vi beskjed om at hvis vi var gravide, skulle man ikke gjøre dette. Gravide er mye mer tøyelige enn andre, og man kjenner ikke hvis man strekker for langt.

Det kan sammenlignes med hvis man strekker en strikk for langt mange ganger, så vil den bli slakkere. Og har den først blitt slakk, så er det ikke så mye man kan gjøre for å få den tilbake slik den var!

Men f.eks. disse sokkene dine er det nok ikke så farlig med, for hvis du hadde dem der før du ble gravid også, så gjorde det nok ikke vondt å strekke seg og ta dem ned. Og da er det ikke for langt for deg:-)

Skrevet

Takk for svar!

Da lar jeg sokkene mine der de er:-) men lar være å strekke meg etter ting som jeg ikke gjorde hver dag før jeg ble gravid heller. Som å ta ned disse tallerknene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...