Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Heisann ! Nå kommer jeg endelig stormende inn til dere her på 3.trimester, har ventet i eevigheter på å komme så langt! Gleder meg såå til å henge her inne, og gleder meg faktisk til fødselen også. Er så spent atte ! Har termin 19.februar, noen flere ?? Klem fra en overlykkelig og spent
selfangerkjerringa Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 der kom det et kjent nick hoppende ja velkommen etter!!! Selv har jeg 44 dager til termin, det går skremmende fort...
missmam Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Velkommen Jeg har termin 11februar så det er jo ikke så langt unna 19. ! Lykke til videre med siste etappe! Nå tror jeg det går fort!
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 25. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2006 Åh, så koselig at noen faktisk husker nicket mitt! Har ikke vært av de mest aktive, men stikker innom jevnlig. Husker ditt nick godt, ka-ping! Klem
Gjest Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 Hei og velkommen hit:) KOs deg masse i tiden som er igjen. Tiden her inne går fort:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå