Gå til innhold

Hvem skal på fest i kveld? (evt de nærmeste helgene)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal på "fylle tur" med en vennine til helgen, HVA skal jeg si, må jo avlyse hele greia. Vi skal jo til Oslo og greier, og helgen etterpå skal jeg på julebord...Huff! Må finne på noe lurt, i allefall til helgen. Det vil jeg ikke lenger, må bruke pengene fornuftig heretter ;-)

 

Jeg skulle hatt den shopping runden!!

 

Gode ideèr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska på julebord i dag....Kan tilfeldig vis ikke komme på vorspielet da jeg ska "hente noen på flyplassen". Når jeg kommer på festen er d bare å bestille cola og rom uten rom:) Eller alkoholfri vin i barn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig sak det der med å holde det skjult.

Jeg oppdaget at jeg var gravid i går og var ute på byen med jentene. Fortalte det like godt med en gang jeg, så ble alle glade og jeg drakk alkoholfritt hele kvelden, danset og hadde det kjempegøy. Var i seng kl halv fire i dag morges og følte meg fyllesyk da jeg våknet. Veldig deilig : )

 

Nå har jeg vært gravid to ganger før og mistet tidlig. Dette vet de nærmeste vennene mine om derfor så var det mer naturlig å si det tidlig.

For andre som ikke kjenner min historie vil jeg holde det skjult en stund til. Har meldt avbud til en fest i kveld og planlegger å være syk på julebordet. Jeg er dessverre ikke den typen som kan kjøre på en løgn om at jeg plutselig har sluttet å røyke på fest og "ikke har så lyst til å drikke akevitt" el. Antibiotika ol. har heller aldri stoppet meg fra å ta en god fest heller...

 

Lykke til alle sammen med de lure løgnene deres.

Et lite tips er at merker dere at noen blir veldig mistenksomme og begynner å hinte: gi dem et lite blunk og smil lurt. Det stopper munnen på de fleste, for da føler de seg involvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke på fest i kveld, men "har besøk" av en nærmest fiktiv venninne :-) Mannen min er nettopp dratt avgårde med vin og øl i posen. Han var kjempesøt og var og kjøpte cola light til meg rett før han dro.

Orker ikke sitte med fulle folk og røyk akkurat nå. Gleder meg til det synes og man kan fortelle og slutte å finne på hvite løgner :-) Neste helg blir jeg ikke med på rypemiddag fordi jeg prioriterer å besøke min mor (og det er sant og passer ypperlig :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg tok "lemzip" tablettar frå England i går kveld, så eg kunne ikkje drikke - og det godtok folk med ein gong. Men eg er jo skikkeleg forkjøla då, så det hørtes ganske plausibelt ut...

 

Elles skal eg ikkje på fest før om nokre veker (sånn planlagt i alle fall) - men då er det plutseleg fire festar på FIRE dagar! Men då er eg 14 veker på veg, så då har eg tenkt til å vere ærleg med dei som spør.

 

 

Men eg er veldig for den alkoholfri vin på anna flaske, eller blande drinkar med vodkaessens og vatn, eller helle champagnebrus eller noko slikt på ein tom ølboks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært rolige dager siden jeg testet positivt, men det skjer mye i desember og jeg vet ennå ikke hva jeg skal gjøre og si...Alkofri vin på annen flaske eller sjåfør-trikset tror jeg er løsningen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å drikke alkoholfritt vin, eller rett og slett bare putte ølflasker i vann i 10 min og bytte etiketter, veldig enkelt og umulig å bli avslørt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på julebord neste helg...har fortalt det til nærmeste venner og slekt...så da får vel kjærestens kolegaer vite det da kanskje..kan jo si jeg er sjåfør da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på julebord med noen venner på fredag. Sa bare at jeg hadde jobbet veldig mye denne uka og ville ikke drikke for å slippe å ødelegge helgen.

 

Om noen uker skal jeg på julebord med jobben min og gubben på julebord med jobben sin "Jeg tapte loddtrekningen om hvem som skulle hente den andre...."

Dagen etter det skal jeg også på julebord, men med helt andre mennesker "Er sliten etter julebordet med jobben igår, så jeg kjører i dag"

 

Det å ha med alkoholfrivin på vanlig vinflaske el.l. blir ofte litt vanskelig for meg, for det er som regel ikke sånn at jeg drikker fra "min flaske" og andre fra sin. Vi pleier å dele alt, åpne en om gangen o.l. Så på nyttårsaften må jeg nok fortelle det til dem, heldigvis er det bare de 4 nærmeste vennene våre vi skal feire med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på julebord neste helg, med jobben til min mann. Gleder meg vilt! Ei hel helg på hotell med god mat og kos. Har eksamen mandag, tirsdag og onsdag uka etter, regner med at dette er unnskyldning nok for ikke å drikke. Men magen er allerede veldig synlig, så det blir vanskelig å skjule det bak finklærne... Har tenkt å bare være med på bespisningene, ellers skal jeg sitte på hotellrommet å lese tenkte jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...