Gå til innhold

Jeg er så redd...


snehvit77

Anbefalte innlegg

I går blødde jeg litt, så jeg la meg ned med en gang og da virka det som at det stoppa.... I dag har det så vidt vært litt brunlig utflod... Kan jeg ha mista? Eller holder jeg på å miste...? Har så lyst til å få vite helt sikkert at alt er som det skal der inne.. Noen forslag eller gode råd om hva jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at det kan komme litt blødninger nåa man er gravid. og at det kan komme litt ekstra utflod.. mne brun.. hmm det er jeg ikke sikker på ..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tro meg:

hvis du har mista så merker du det. G¨r ikke ann å ta feil av.

Er da snakk om MASSE klumpete, slimete og mørkt blod, og veldig kraftige mens smerter.

 

Det er vanlig å ha noen blødninger tidlig i sv. men er du fortsatt bekymret, så ta deg en tur til legen. Blødninger kvalifiserer til tidlig ul :)

 

lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt sikkert ikke mista. Tro meg, d merkes!! Det sies at ca 30% har blødninger i løpet av svangerskapet.. D er veldig normalt, og brun utflod er d minst farlige.. Når d er brunt er d gammelt.. Mye skumlere om d skulle komme friskt blod..

Alltid greit å kontakte legen dersom en er nervøs for at noe er galt.. Er så godt å få bekreftet at d er bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...