Gå til innhold

Skal på fest i kveld og gruer meg...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det at jeg ikke kan drikke skal jeg vel klare å bortforklare (håper jeg), men jeg føler meg så tom innvendig for tiden. Er liksom litt uttafor. Føler at jeg må dra, men har bare lyst å krype under dyna og bli der. Har ikke lyst å treffe andre akuratt nå.

Er bare sååå usosial.. Og slik er jeg ikke til vanlig..

 

Men kanskje jeg har godt av å komme meg litt ut.. Forhåpenligvis blir jeg i litt bedre humør da..

Bare det ikke blir til at jeg bare ser på klokka og lurer på når jeg kan dra hjem igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kom deg ut og kos deg med venner.

hva med å kjøre?

eller si at du har halsbetennelse? magesår?

alt funker ;)

 

kjøp deg munkholm og legg de i vann, så detter etikkettene av :) he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg igjen, sengen er veldig koslig og betryggende... jeg har vært sånn i nesten 2 uker nå... vet egentlig ikke hvorfor men kan godt være at humøret mitt er veldig svingende og jeg er ekstremt trøtt for tiden, at jeg rett og slett i gidder å stresse med å gjøre meg klar for å gå ut å treffe folk....

 

Jeg ble faktisk dradd ut i går av en kompis, på pub'en... det var koslig når jeg først var ute.. men ble litt kjipt når kl nærmet seg 1-2 og alle var kjempe fulle og jeg bare var trøtt.. hihi men men det var koslig å se folk igjen...

(men er døds trøtt i dag)

 

Men jeg synes du skal ta deg en tur ut jeg, du trenger jo ikke å bli til langt utpå natten ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...