Gå til innhold

Erfaring med hysteroskopi?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei cillenille

Jeg hadde Hysteroskopi for noen år siden i forbindelse med utredning. Fikk noen smertestillende og avslappende tabletter før undersøkelsen,som gikk helt fint.Jeg fjernet jo derimot ikke noe, da alt var normalt. Litt "full" etterpå men ellers bra. Hvet ikke om det kan føre til utsettelse av forsøket,men skulle jo ikke tro det. Det blir jo noen uker til uttak så da skulle det vel gå bra.

Uansett lykke til.

Hei Cillenille C";).

Du skal ikke grue deg til dette.Som Ann-Ch sier så får du godt med smertestillende.Jeg fjernet polypper i livmora,og en skillevegg i livmoren,og en anestesi lege var der hele tiden for å påse at jeg ikke hadde unødvendig ubehag..Jeg var i kjempeform etterpå!

Lykke til!

Hei.

Skal selv inn og ha en hysteroskopi/ reseptoskopi nå i beg av desember. Gruer litt selv, men det er betryggende å lese at andre ikke har noen ubehagelige erfaringer av dette. vi får nok MAAAASSE beroligende, jeg har og lest agt det gis narkose. Tror jeg får det, forsto det i hvert fall slik på henne jeg snakket med på sykehuset. Men det er nok ulik praksis for dette. Da er det godt å vite at en kan bare ligge til neste neste dag, og ikke tenke på å reise hjem igjen. Bare ta det helt med ro, og slappe riktig godt av.

Lykke til. Håper selv jeg er igang med tredje og forhåpentligvis et vellykket forsøk like utpå nyåret.

Klemmiss :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...