Gå til innhold

babyen min er klumfot

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke noen kjekk beskjed å få nei. Men de er så flinke med alt mulig idag - og når de har oppdaget det så tidlig kommer de til å gjøre alt for å "fikse" problemet.

Så prøv å ikke tenke så mye på det og nyt resten av svangerskapet (selv om det ikke er så lett sikkert) :)

Ikke ta det tungt du.

Jeg jobber i barnehage. Det begynte ei jente til oss som hadde klumpfot. Hadde det ikke vært for at vi fikk det fortalt, hadde jeg ikke visst det. Hun er operert og blir tøyd to-tre ganger for dag. Det er for at senene skal være nok lenge.

Kos deg resten av svangerskapet og ikke tenk så alt for mye på det.

Har du flere spørsmål, bare spørr.

Jeg velger å være anonym nå, slik at taushetsplikta mi i barnehagen ikke skal brytes.

Annonse

Leger er så flinke nå til dags, so ej trur nok at ditta ikkje e so mykje og tenke over... Nyt svangerskapet og den lille i magen.. Som en annen skreiv så ble nå en bekjent av henne fotballspiller, så trur ikke du trenger og ta det så tungt.. Veit at vi alle ønsker et helt friskt barn, men en klumpfot er ikke så stort handycap, og han er nok like velskapt og god forde om.. =o)

Klem

Annonse

Jag förstår det! Jag har svårt att tänka mig in i hur det skulle kännas att få ett sådant besked. Man älskar ju redan nurket över allt på jorden och vill det bara allt väl! Men nu är ju kunskaperna stora kring så mycket rent medicinskt så det kanske inte behöver vara nåt stort problem? Har du fått time ännu?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...