ApriIbaby Skrevet 25. november 2006 #1 Del Skrevet 25. november 2006 Lille NEKTER å ta hostesaft. Ikke mulig å lure eller lirke den i han....Han hoster i ett, har gjort det i hele natt. 2-3 host hvert 5. sekund så han trenger virkelig hostesaft. Så da er det tvang som gjelder (. Nå er gubben selvsagt på reise, så jeg må få dette til alene. Å tvinge i en liten gutt hostesaft med sprøyte alene.......det ble ikke pent. Holdt på å bli hysterisk fordi jeg hatet meg selv slik....også ble det så mye slossing og skriking for å få det til. Hadde vi vært to voksne hadde det blitt mye mer "renhåret" tvang. Dette var grusomt. Føler meg som en forferdelig barnemishandler...... får han IKKE til å samarbeide. Er det noen som har råd til meg? Hvaordan skal jeg få i han hostesaften? Ingen av oss får sove pga av dette og gubben kommer ikke hjem før natt til tirsdag.... :-( Trist mamma nå...... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7224183-april-hvordan-f%C3%A5-i-han-hostesaft/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 25. november 2006 #2 Del Skrevet 25. november 2006 Av og til er nok desverre tvang eneste utvei... De lærer fort hva som smaker vondt, og DET nekter de å ta... Ha i bakhodet at det viktigste er egentlig at han får det i seg, og at han garantert ikke vokser opp og hater mamma'n sin for at hun fikk ham frisk!! Akkurat hostesaft er jo ikke noe en kan lure i dem iblandet f.eks. saft, så det må jo gis i ren form, og det er både sterkt i lukt og smak... Men, det er jo mulig at du kan prøve deg forsiktig når han hviler?? De svelger jo på refleks, så det kan være at det går!! Bare lirke sprøta så vidt inni munnviken og presse det forsiktig ut... Verdt et forsøk kanskje... Lyke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7224183-april-hvordan-f%C3%A5-i-han-hostesaft/#findComment-7225616 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå