Gå til innhold

Flere som liker sin helsesøster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser her inne at det er så mange som har så negative erfaringer med helsesøsteren sin, at de føler seg forfulgt og sett ned på osv.

Jeg har fått to tette barn, og har derfor hatt ganske mye kontakt med helsestasjonen og min helsesøster Trine. Hun er bare verdens mest lydhøre og empatiske person, og jeg har aldri opplevd noen formaninger eller fordommer fra henne.

Flere som ikke "hater" sin hs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker min helsesøster :-). Hun er ikke noe "ammepoliti" heller ;-).

Skrevet

Jeg har en kjempetrivelig og koselig helsesøster og jeg gleder meg til hver gang jeg skal på kontroll.

Skrevet

vi er veldig fornøyd med vår helsesøster Anne! Hun er oppdatert, men bruker og sunn fornuft og ser helheten. Hun presser ingen til å amme eller maser om de måå begynne med fast føde - hun ser situasjonen an. Er det noen hun er usikker på ber hun oss komme igjen eller sjekker det ut - uten å gjøre en bekymret eler hysterisk.

Skrevet

Jeg likte veldig godt helsesøsteren vår...

Vi skal flytte veldig snart,og bytte helsestasjon,så jeg ble litt lei meg når det var vikar siste gangen :/ Er veldig spent på om vi kommer til å like den nye,hehe.... Men tuppa mi er så stor nå , 9 mnd, at hun må jo bare prøve å være ammepoliti,hehe... det toget har gått , siden vi slutta for 4 mnd siden :op

Skrevet

JA, var utrolig misfornøyd med de første jeg hadde, og så skiftet vi helsestasjon siden vi likevel skal flytte snart, og der fikk vi verdens triveligste hs. Gjett at jeg er glad for det.

Skrevet

Fornøyd, jeg!

Helsesøsteren vi går til, kommer ikke med så mange konkrete råd, forbud eller påbud i det hele tatt, men spør gjerne hvordan det går og om vi har noen spørsmål. Hun virker oppriktig interessert i hvordan vi har det og hvordan vi velger å løse ting i forhold til spising, soving, osv.

Og så er hun opptatt av å fremme sterke bånd mellom barnet og foreldrene, og det er jeg også.

:)

Skrevet

Jeg er også fornøyd med vår helsesøster :)

Skrevet

Bare vært der en gang jeg da, men helsesøsteren min virket veldig hyggelig hun :))

Skrevet

Fornøyd jeg ja....hun er vel oppe i årene og ikke mest oppdatert kanskje, så ville nok ikke kommet med de største problemene om vi hadde det. Men grei til å veie hos, få sprøyter og å motta skryt hos:-)

Jeg tror hun syns jeg må være passe utslitt med to små, for mantraet hennes er: "og så må mor tenke på seg selv"..hehe.

Skrevet

Hs min er kjempe koselig.. Støttet meg masse da jeg følte meg så mislykket som mamma da ammingen ikke gikk bra

Skrevet

Vi er fornøyde ja:) Har ei koselig helsesøster.

Skrevet

har en flott hs..

hun er heller ikke formanende. snill og grei:) liker henne kjempe godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...