Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Til førstemann hadde jeg en Simo bagvogn. Jeg og barnet var fornøyd, men følte meg litt kjedelig. Han gikk etterhvert over til en Teutonia y2k som sportsvogn og vi kjøpte en Baby Dan paraplytrille og solgte bagvognen. Så kjøpte jeg enda en ny trille en Teutonia Solano (vanvittig god vogn forøvrig)...Så kommer nr 2.... Jeg kjøper en splett ny TFK joggster Twist og selger y2k'en og kjøper en Simo sportstrille til sovevogn i barnehagen til den eldste. SÅ begynner det egentlige problemet.... Jeg ble så vanvittig mistfornøyd med TFK'en. Tror vi fikk en "mandagsvogn". Bag'en var stor og flott, men vognen gnisset i skivebremesene og laget motstand. Vi prøvde å fikse, og fikk også nye skivebremser, klosser og hjul, men problemet var stadig der. Så ble altså TFK'en solgt. Jeg hadde jo vært veldig fornøyd med Teutonia Y2k så jeg kjøpte en ny brukt en til nr2. Men nå synes jeg det er så trist å trille han fra meg. Han er jo bare 5 mnd. Så nå har jeg lyst på en bagvogn igjen jeg da. Herregud.... Er det mulig????? Mannen min begynner å bli skikkelig sur og vil ikke ha snakk om nye vogner. Hjelp.....!!!! Er så flau at jeg gjerne vil være anonym....
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 kjenner meg igjen der ja.....først kjøpte jeg urban detour vognen...som var helt fantastisk god, men kunne ikke snues,...så bare pga det bare måtte jeg ha quinny vognen pga den kunne snues og jeg trodde den ville være akkurat like god som min andre..siden jeg hadde trillet de innibutikken......men men..sånn var det ikke.... Nå som vi fikk bil så tar quinnyen for stor plass, og jeg igjen maser hull i hodet til samboeren om ny vogn....pluss kjøpte en annen vogn også carena vogn, men den solgte jeg..men tapte 800 kroner på det....jaja...samboeren er litt lei nå.... Hele greiene kalles VOGNDILLA!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 hehe, jeg er vel enda verre, første vognen jeg hadde var en kombi top design, sønnen ble for stor for den nå han 3 mnd, bagen var liten, da hadde jeg ikke peiling på vogner. solgte den kjøpte en basson roma 05, var ikke noe særlig den, var skeiv og sånn, solgte den, kjøpte en emmaljunga duo smar 2006t, kjempe god vogn. vil helst ha emmaljunga duo edge 2006, den komme på salg kjøpte den satt igjen med begge to fikk solgt duo smarten til slutt.kjøpte en graco mosaic shoppingtrille, men solgte den å. så kjøpte jeg en quinny fashion 2003.var bare møkka. så dum som solgte duo edgen, angret meg så innmari. kjøpte en quinny freestyle comfort, et dårlig kjøp, angret meg så fælt at jeg gråt, fikk solgt den. kjøpte en oth urban jungle 2006, god vogn det å. men for kald på vinteren. solgte den åsså kjøpte en emmaljunga sport classic, er super fornøyd nå, vognen er stor og god. er bedre og ha stor og sportsvogn. men savner duo edgen. er mye bedre og ha en stor og stødig vogn.. jeg trenger en shopping trille nå
Blue Lady Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 hehe, ikke noe å være flau over det da!! Jeg har også hatt mange vogner, man må jo få flere erfaringer hadde Emmaljunga Duo Edge først, men den var så kjedelig, alle hadde jo den og stor og tung. Så da bagen ble forliten importerte jeg en traxx jaguar3, og solgte emmaljungaen. Traxxen var en fantastisk vogn, men den ble fort forliten, jeg var ikke så smart at jeg sjekket målene før jeg bestilte. Kjøpte en Quinny Freestyle comfort 3xl, men fikk en dobbelt mandagsvogn! men bestemte meg for at vi skulle ha denne. helt til den begynte å velte bakover, da bestemte jeg meg for at jeg skulle kjøpe ny når jeghadde solgt traxxen, traxxen og quinnyen er solgt nå, og en TFK er på vei fra nederland. Får se om jeg er happy med den da. Fordelen med å importere er at man kan selge for nesten samme pris, da de er mye billigere i utlandet. Midt oppi dette har jeg en Brio Zenit som sovevogn i barnehagen og en Quinny Zapp trille, som jeg elsker, den skal ikke selges! Puh!
*Salaten og Lykketrollet* Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Jeg har hatt 7 vogner jeg, og lillegutten min er bare 6 mnd, Først hadde jeg en simo bagvogn, var ikke helt fornøyd med den, var så tung og stor og ta inn og ut av bilen og sånn. så hadde jeg en til simo bagvogn, brukte den nesten ikke.. HAdde en emmaljunga cerox, den brukte vi ikke, men solgte den med en gang igjen.. kjøpte en teutonia y2k2 med softbag og er veldig fornøyd med den.. har også en carena easy trille som vi er fornøyd med til små ting vi skal... så skulle vi ha vogn hos svigers. da kjøpte vi quinny speedi.. ikke fornøyd i det hele tatt, solgt den etter en uke og da kjøpte vi en brio tridem, den er vi veldig fornøyd med. så nå har vi bare teutonia y2k2, carena easy og brio tridem. Har VELDIG lyst på ny vogn, har sett på emmaljunga city cross, synes den er sååå fin....
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 Da tulla mi ble født hadde vi en simo bagvogn, likte den kjempegodt..og brukte den ca 4 mnd og solgte den....da ville hun ikke ligge lengre og vi gikk over til quinny freestyle vognen. kjøpt en carena lieback paraplytrille til å bruke på biltur eller på flyplassen o.l. Denne uke kjøpte deg en simo kombivogn, fordi jeg syntes quinny er alt for åpen og kald for lilletulla på 7 mnd. men eneste vogna vi har kjøpt ny er quinnyen..de andre er kjøpt på finn! nå skal jeg ikke ha flere vogner. selv om det er en til jeg liker hehe
Nuffa Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 Kjøpte først en oth til førstemann. Var stadig på utkikk etter annen vogn, da jeg savnet å se henne (oth´en er jo kun forovervendt). Kjøpte også en carena shoppetrille. Den solgte jeg etter 1 mnd. Kjøpte en carena tvillingvogn da jeg jobbet som dagmamma. Solgte den igjen da jeg ikke hadde dagbarn lenger. Kjøpte så en hartan ZII, da jeg fant ut at jeg var gravid igjen. Solgte den før nr. 2 ble født, da vognen var håpløs. Kjøpte en GT safari dobbel istedet som jeg brukte de første 4 mnd. Solgte den for å kjøpe en teutonia s3 med søskenbrett. sendte den tilbake, da den ble ødelagt etter én ukes bruk. Har nå solgt oth´en, og kjøpt en bugaboo. Skal kjøpe en ny oth til våren når lillegutt blir 1 år. Gal? neida...
LegallyBlond Skrevet 26. november 2006 #8 Skrevet 26. november 2006 Er da ikke noe å være flau over det nei...Men skjønner jo mannen din da, kan jo bli litt dyrt i lengden dette her =) Men kan du ikke beholde y2k`en enn så lenge, ta deg en runde og sjekk alle vogner du kan tenke deg på butikken. Prøv å trille, sjekk målene, legge den sammen og prøv å løfte den osv. Få et ordentlig inntrykk. Skjønner at det ikke kan være sålenge sidne du kjøpte y2k, så da kan du selge den uten noe særlig tap og kjøpe deg en ny vogn som du vet at du er fornøyd med!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #9 Skrevet 28. november 2006 Hei igjen, Y2k'en ble kjøpt før smått'n ble født, men den ble kjøpt for å brukes som sovevogn i barnehagen til storebror. Bhg er ikke glad i 3 hjulinger!! Det fikk jeg raskt vite. Så da de ble så mye kluss med TFK'en tok vi i bruk Y2K'en til smått'n, mens storebror fikk en ny trille til å sove i. Jeg har faktisk ikke brukt allverdens med penger på vogn. Den første bagvognen fikk jeg kjøpt til halvpris selv om den bare var 5 mnd gammel. Solgte den for samme pris. Den første Y2K'en ble kjøpt i USA for kr 1700,-. Solgte den for 1000,-. Den andre Y2K'en ble kjøpt brukt for kr 2000,- inkl softbag. TFK'en var import og den kostet meg kr 500,- de 4 månedene den ble brukt. Så det er faktisk kun trillene som har kostet meg dyrt. Den vognen jeg "aldri" skal kvitte meg med er Teutonia Solano. Den er bare fantastisk til sitt bruk!! Fortsatt flau av meg selv....
Luca Skrevet 28. november 2006 #10 Skrevet 28. november 2006 Det er mange som har det slik som deg, som kjøper vogner med babyen vendt fra seg og som må selge. Hadde solgt en av vognene hadde jeg vært deg, og kjøpt en Teutonia Spirit(har S3, men S4 kan vel være et alternativ) Da har du først barnet vendt mot deg, og så kan du snu sittedelen etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå