Gå til innhold

Noen i uke 6...?


rosalilla

Anbefalte innlegg

Jeg er 6+0 imorgen, men kan ikke la være å tro at spiren er død.. Har ingen symptomer og føler meg absolutt ikke gravid!! Har hatt en ma før. Da var jeg veldig kvalm og hadde masse symptomer frem til spiren døde.. Nå når jeg ikke føler meg gravid, er jeg livredd d har skjedd igjen.. Har ikke engang ømme pupper.. Blir litt småkvalm innimellom og er konstant stappet, men d er liksom d hele.. Noen andre i uke 6 som kan si hvordan de føler seg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg er 5+6 i dag. Har ikke mye symptomer jeg heller..bare litt såre brystvorter og "tunge" bryst..Har heller ikke særlig matlyst..

 

Så lenge du ikke har hatt blødninger er det vel ingen grunn til bekymring?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke bekymret for sa, men når en har ma kan spiren være død i flere uker før en merker noe.. Var d jeg hadde forrige gang.. Jeg blødde ingenting før spiren hadde vært død i fire uker.. Men når jeg tenker på d i ettertid sluttet jeg å være så utrolig dårlig da den døde.. Men er bare 5+6 idag jeg også, og tror d er minst like normalt å ikke ha så mange symptomer egentlig. Jeg er bare overengstelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære deg rosalilla! Skjønner godt engstelsen din. Jeg er 5+0 i dag og har kun såre brystvorter og litt uggenhet innimellom.. Føler meg liksom ikke så veldig gravid, men vet at jeg er det likevel.. Alle svangerskap er forskjellige, og selv om du var dårlig forrige gang trenger du ikke være dårlig denne gangen.. Sender deg en god klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk AnLin med spire.. D var skjønt sagt.. Ble veldig gla nå:-) Har akkurat samme symptomer som deg.. Kanskje d går bra likevel:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 6+0 i dag.

 

Jeg har ømme bryster (på en annen måte enn før ventet menstruasjon), kjenner at det strekker litt i nedre del av magen. Må spise med en gang jeg står opp, ellers blir jeg uggen. Men jeg har ikke noen voldsomme symptomer - jeg tror det er VELDIG indivuduelt. Symptomene kan også komme og gå litt.

 

Jeg har vært bekymra siden jeg har litt lys brun utflod innimellom, så legen sa til meg at jeg skulle ta en hcgprøve for å se at nivået var normalt etter hvor langt jeg var kommet, slik at jeg ikke gikk og engstet meg.

 

Syns du skal gjøre det samme rosalilla, det er jo ikke hyggelig eller bra at du går og er bekymret...

 

Masse lykke til! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...