Gå til innhold

Til dere i slutten av 2. trimester...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er i uke 27 nå...

Merker godt at babyen er stor nå. Kjenner både føtter og andre kroppsdeler der inni;-)

Er d andre som er litt redd for å trykke for hardt på magen? tenker på om hode kan skades... er jo ganske mykt enda... Jeg kjenner ikke akkurat forskjell på rumpe og hode... hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er litt ondskapsfull jeg. Trykker noen ganger litt hardt for å vekke babyen. Tror ikke det er noe farlig. Ungen tåler at en hest sparker i magen. Så jeg tror det går bare fint. Vi sees snart på 3. trisemester.

Skrevet

Tør ikke å klemme noe særlig på magen, jeg. Har den morkaken foran, så jeg må liksom klemme gjennom den og greier, og da må jeg sikkert klemme litt hardt for å kjenne noe. Har så vidt begynt å kjenne sparkene hennes (26+4) og det holder egentlig for meg :-)

Skrevet

Er det ikke koselig??? Er selv i uke 28 nå. Er dette deres første svangerskap?

Skrevet

Dette er min første:) Er så spennende! Har også morkaken foran, men kjenner armer og ben overalt allikevel, herlig følelse:) Er litt "ekkelt"/rart og samtidig litt morsomt når h*n sparker i ribbena:) Må innrømme at jeg klemmer litt for å få litt kontakt iblandt, men er jo litt forsiktig selv om h*n helt sikkert tåler mer!:)

26+3

Skrevet

Jepp, dette er vår første :-)

Synes det er fantastisk å være gravid, selv om jeg har begynt å gakke som en and. Tror jenta vår er litt rolig, jeg er 27 uker hun leer ikke mye på seg. Men jeg kjenner at hun snur seg av og til, det er artig :-)

Skrevet

Hei jeg er i uke 28, og kjenner godt liv der inne. Men sparker for det meste nedover mot lysken. Spesielt når jeg sitter rett opp og ned, og kjører bil osv. Nesten som om hun klager for at hun blir klemt der inne. Men gjør vel ikke det he he. har enda ikke kjent spark opp mot ribbena. Når merket dere det?

Fått beskjed at hun ligger i tverrleie, og om fødselen skulle skje nå (noe vi selfølgelig ikke håper eller regner med) så må jeg legge meg ned, og ringe føden med en gang. Håper at hun snur seg snart :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...