Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært endel på ass.befruktnings sidene de siste ukene, og helt glemt denne gode siden over35....

Skal sette inn to egg fra frys på mandag hvis alt går etter planen, og håper på å melder overgang til 'gravid i moden alder' om ca 9 måneder. he he he.

Lykke til alle sammen !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen til galehuset...hehe Her er det masse kjempe hyggelige jente, som vet masse om det meste:))

Lykke til på mandag, håper virkelig at du om kort tid kan melde overgang til gravid i moden alder. Hvorfor vente i 9 mnd før du melder deg på gravid i moden alder? En tastefeil tenker jeg...

Skrevet

huffda. .

det stemmer. Det er vel etter ca 14 dager man eventuelt kan melde overgang.

tenkte nok om 'moden mamma' elle hva det forumet heter. men selvfølgelig blir jeg gladelig med over til gravidsiden. Ha en fin helg !

Skrevet

Nå blir det visst i morgen istedet. hadde litt lave verdíer 14 istedet for 15 av ... progesteron kanskje ..

Begynner å bli litt spent no ja.

Skrevet

Hei.. jeg skal i gang med mitt 2 forsøk nå, fikk ikke egg på frys jeg forrige gang. Det ble satt inn 2 gullegg som hadde delt seg helt perfekt men vi lykkes ikke!!!!

Så jeg starter å spraye i morgen...

Lykke til!!!!!!!!!!

Skrevet

Lykke til med spraying Tullemor1. Du er kanskje på Ass.befr. sidene også. mange der inne. Høy aktivitet. Holder ikke orden på alle.

Har to egg inne nå. Spennende !

Forsøker å tankeoverføre litt da, 'har dere ikke veldig lyst til at mamman deres skal se hjerteslagene deres på Ultralyd' også videre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...