Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Er dere veldig plaget? Har 3 vorter nedentil, men syns de til tider er litt plagsomme. Men kan ikke pensles no når jeg er gravid og ville ikke fjerne d før evt etter fødsel. Finns d andre gode råd? Skal dere føde normalt eller er det vanleg og få keisersnitt pga smittefaren??
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 jeg er ikke veldig plaget, men hadde et par små for noen dager siden. har en krem jeg har fått utskrevet som jeg smører på når de dukker opp, de er som regel borte etter en ukes tid. ikke hørt om noen som får ks fordi moren har kjønnsvorter, kanskje hvis hun er veldig plaget? forresten så fikk jeg vite av legen min at omtrent alle som har hatt sex har viruset(eller hva jeg skal kalle det), men bare et fåtall som faktisk får vorter. kjæresten min har garantert viruset i seg, men har ikke fått noe utslag og vi har vært sammen en god stund. godt mulig det er han jeg har fått det av også, hvem vet...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 det står bare "aldara" på pakken. vet ikke om det er navnet på kremen. den koster 850 kr men er vel verdt pengene. står at vortene skal være borte innen 16 uker, men de pleier å gå bort mye før, kommer sikkert an på utbruddet.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 Såg i felleskatalogen og spurte en lege no og er ingen opplysninger om dette preparatet ang graviditet, så hun ville ikke anbefalle og bruke d under graviditet. Blir jo og brukt til noen spes.krefttyper så påvirker celledelingen og det er jo ikke bra for fosteret. Så må nok gå med desse vortene til etter fødsel:-(
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #6 Skrevet 25. november 2006 står ikke noen advarsel heller, men kanskje greit å være på den sikre siden:) lykke til!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 Eg har noen klomper/kviser nedentil. Er dette kjønnsvorter?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #8 Skrevet 26. november 2006 Jeg var veldig plaget i forrige svangerskap. Maaaasse vorter. Fikk beskjed om at det var så mye at det måtte pensles, både innvendig og utvendig, men selvfølgelig ikke før etter fødselen. De var så plagsomme at jeg rett og slett flere ganger satte meg i dusjen og bare røsket dem vekk. Ble selvfølgelig en del blødninger av dette, men for meg var det verdt det. De var borte til jeg skulle føde, og har ikke sett noe til dem siden (5 år siden nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå