Gå til innhold

Popkind.. er alt i orden med deg, vennen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, så kos å bli tenkt på....!!!! Takker og bukker! Idag er jeg meget bedre.... Dagen igår var en gråtedag...., og har ikke helt svar på hvorfor, men det er nok en blanding av hormoner, og litt angst for å føde... Holder på å psyke meg selv opp, og det går sakte, men sikkert fremover heldigvis... Jeg VET jo jeg må gjennom det... Men er ikke riktig klar ennå. Ulvepus sa så fint: babyen kommer ikke før mor er klar, så jeg får stole på henne!!

Klem ;)))

Så godt å høre at du er bedre i dag.............

så ikke den tråden i går at du var lei deg jeg..... er jo sååååå mange innlegg her:)

Det er rart hvordan kroppen vår fungerer..... når babyen skal komme så er du nok klar for fødsel:)))

Men hva med å snakke litt med de på fødeavd, slik at de vet du er litt engstelig???!!!

Skulle ikke du ta kontakt.... eller blander jeg med noen andre nå??

Klem

Hei du, jo jeg har snakket med de - og laget et laaaangt skriv som jeg skal levere til den jordmor som er på vakt... I tillegg hadde jeg en god, lang og beroliggende samtale med min jordmor på tirsdag!!

Dette skal nok gå så bra, men må jo bare innrømme angsten kommer innimellom...., men DEN SKAL VEKK!!!

Jeg hadde forresten ikke laget noen egen tråd om det, men bare skrevet det i et innlegg til kab, tror jeg...

Du vet, mensana får med seg det meste - hun ;)))))

KLEM til dere som er så gode å ha ;))

Annonse

Hi,hi.............

Så bra at du har fått satt litt ord på det... Jeg må innrømme jeg kjente et snev av fødselsangst i natt.... Fikk så veldig menssmerter, og da tenkte jeg at dette er nok bare en liten fillesmerte iforhold til det du skal igjennom..... *gulp*

Men så kom dagen og jeg er i knallform igjen og da er alt glemt.... rart det der.... hvordan alt blir så forsterket om natten....

Lurer på hvem av oss som føder først jeg - vi har jo så lik termin!!!

Bra går det uansett:)))

Klem,klem

Huff... ikke kosli å hør ta du e lei dæ og har fødselsangt... send dæ litt a roen min... æ hadd så fin opplevelse sist og ønska at alle andre skal få en like grei og fin fødsel som da....

Stor trøste klem og mange beroligene vibba tel dæ og alle andre som grua sæ tel fødseln...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...