LmS_3_prinsæssa Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 hei. våkna nå og hadde rødlig utflod ,noen som vet hva det kan være ,kom ganske my,rødbrunt..... håper noen kan svare meg
Chiquita Bananas Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 er det litt av slimproppen ? Det er mulig å få den flere uker før fødsel - det dannes bare en ny.
LmS_3_prinsæssa Skrevet 25. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2006 hei.det var ikke slim er sikker på at det var utflod ,for det er noe jeg har hatt mye av.noe annet det kan være??
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 hadde ringt føden jeg, bedre å sjekke en gang for mye. har du forresten hatt heftig sex? kjeden er ømfintlig på dette tidspunktet og blodkar kan lett revne og avgi litt blod. trenger ikke være farlig men hadde nok ringt. du har jo termin om ikke så alt for lenge, skulle du være i ferd med å føde, så er det bare å gratulere:)
Chiquita Bananas Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 hvis det er blør litt så er det jo noe dem kaller tegningsblod - noe i den duren.... Kanskje det er det ?? Men ring føden ja og fortell dem - de burde kunne svare deg...
LmS_3_prinsæssa Skrevet 25. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2006 hehe.har ikke hatt heftig sex nei.min samboer sier vi skal ringe ,vil jo ikke virke desperat .jeg skal ringe og høre .er sikkert ufarlig.tusen takk for svarene.
kokosbolle Skrevet 25. november 2006 #7 Skrevet 25. november 2006 I min brosjyre fra Ullevål står det bl.a. at man skal ringe føden dersom det kommer blod/blodig utflod! Bare å ringe, de er kjempehyggelige ) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå