Gå til innhold

Når vannet har gått er det da sikkert......

Anbefalte innlegg

Skrevet

at man skal føde ?

Har hørt at hvis man har lekket en del fostervann så kunne det fylles på og tette seg slik at fødselen ikke derimot var begynt.

Jeg vil at vannet mitt skal gå ;o) 22 dager igjen og voooondt pga. bekkenløsning...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Når man er kommet lenger enn 36 uker og vannet går uten rier, vil man avvente spontane rier. Om man ikke har fått rier innen 3 døgn blir fødselen satt igang. Det er jo en fare for infeksjon når fostersekken har sprukket.

Skjønner at du har det vondt Hebbie. Jeg har bare kjent et lite snev av bekkenplager og kan bare forestille meg hva du opplever. Håper du slipper å gå så lenge. Du kan få min termin om ei uke, så føder jeg i natt jeg ;)

Skrevet

Har sendt deg mail hebbie...klyster, klyster, klyster...

Skrevet

Jeg fikk beskjed at før ventet de eventuelt tre døgn etter at vannet var gått før de satte i gang fødselen, men nu venter de bare 24 timer. Så hvis vannet går og ingen rier innen 24 timer så får du hjelp til å komme i gang

Skrevet

Har ei venninne som er ute for akkurat dette nå, hun har fått beskjed om at de venter 3 døgn fremdeles. Men det kan jo være fordi hun kun er i uke 36.

Skrevet

Fikk vite 3 døgn på svangerskapskurset...de sa ikkeno om det var forskjellig utfra hvor langt man var på vei. Litt rart hvis det er ulik praksis da. Må si jeg syns 24 timer hørtes bra ut, kjedelig å gå sånn og vente hvis vannet har gått da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...