Gå til innhold

TRINE...LONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MAJA MOR ER GRAVID!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅÅÅ For en glede!

Etter 14 pp'r så satt den. Så får vi se hvor lenge ;-)

Gleder meg veldig, men er i sjokktilstand, så jeg får skrive mer senere.

KLEM!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy!

Gratulerer! Håper spiren sitter i de obligatoriske 9 mnd da=)

Skrevet

OH MY GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GRATULERER SÅ UTROLIG MASSE SNUPPA!!!!! DETTA HAR DU FORTJENT! Tenkte faktisk på deg i går kveld og bestemte meg for å legge ut en tråd med navnet ditt i dag!!! Jeg gråter av glede for deg Maja!!!! JIPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer Maja-mor! Dette fortjente du!! Endelig ble det din tur (tror ihvertfall du er den Maja-mor jeg har skravlet med før...)

Kos deg videre, lykke til!!!

Skrevet

Javisst er det meg, Stinemor!!

Tenk at det har skjedd meg òg!!! Du, Lone & Trine er jo så langt foran meg, men heretter blir jeg nok en ivrig bimmer igjen!!

GLEDER MEG!!!

KLEM!

Skrevet

Heia du - endelig !!

Her er meg og Lone på 2. tri allerede - det går jammen fort når man har barn fra før :)

Henger nesten ikke med i svingene jeg .

Men GRATULERER så mye da, Maja-Mor :)

Skrevet

Ønsker deg masse gratulerer.

Skrevet

Gratulerer så masse :o)

Husker deg fra Bli gravid-forumet.........

Skrevet

Hei MajaMor!!! =0)

Virker så leenge siden sist. Og så er du bare her, med spire!!!! Så morsomt. Hva sier den vordende far da? Hvor langt er du? Jeg er 12+4 nå.

Gleder meg til å treffe deg på¨nett igjen. Lykke til!!

klem fra

Skrevet

Hei Lone!

Jeg er vel 4+1 tror jeg. IKM i går...

Donor ble evldig glad på mine vegne, men like sjokkert som meg. Jeg hadde jo sagt ifra at jeg skal legge disse planene på hylla...Også var jeg jammen gravid!!!

Ja, det er lenge siden sist. Jeg ble kvitt denne bim-syken og er ikke noe særlig innom lenger. Men det kommer nok til å forandre seg nå ja!

Har så lyst til å ta en ny test, selv om jeg tok 2 i dag. Men det var bare så gøy ;-)

Tror jeg kjøper en vanlig CB, brukte digital i dag, bare for å få opp det krysset jeg har stirret sånn etter alle disse gangene!!!

Hvordan har du det? Hyggelig å prate med dere igjen!!!!!!!!!!!!

Sier som Appåklatt: KOSEOVERDOSE!!!

Skrevet

Gratulerer Maja-mor!!!

Håper alt går bra med dette svangerskapet.

Kos deg og nyt tiden fremover!!

Klem

Skrevet

Gratulerer Maja-Mor! Dette var virkelig gode nyheter, jeg er virkelig glad på dine vegne:-) Du skal se det var BIM-pausen som gjorde utslaget....

Håper vi ser mere til deg nå da.

Stor klem til deg:-)

Skrevet

Hei Merrily!

Koselig med så mange kjentfolk! Dere er jo spredd utover alle plasser her ;-)

Ja, tenk nå er jeg altså gravid!!! Det har ikke gått opp for meg enda. Har ingen symptomer egentlig, bortsett fra litt ømme bryster, men det er vanlig ved IKM og så har jeg jo gått på pergo... Eller så er jeg trøtt da, men jeg jobber knallhardt om dagen, så det er bare å vente. Tidligere har kvalmen kommet rundt uke 6...

JEG ER SÅ SINNSYKT LYKKELIG!

Hvor langt er du på vei nå Merrily?

Klem

Skrevet

Såååå koselig å bimme med deg igjen, Majamor! =0)

Ja det var sikkert godt med en bim-pause ja. Også fikk du jo den nye jobben og konsentrere deg om også. Hvordan går det der forresten? Trives du fortsatt? Og synes du fremdeles sjefen er like kjekk?? He he

her sitter jeg og ser på Pirates of Caribbean. Spennende. Ellers så har jeg farga håret mitt i dag. Fra lyst bleket til mahognibrun (litt rødskjær). Var lei av å se etterveksten av mitt eget mørkeblonde hår, så jeg farga sjøl. Ble ikke så verst, men litt uvant fra å være så lys egentlig. kanskje det vises mer at jeg er gravid nå, - ja blekheten tenkte jeg på. he he =0)

Når har du termin da, MajaMor? I august eller? Vi kommer til å følges fremover vi nå da. Av og til på samme trimester også! Uansett så ønsker jeg deg masse lykke til med både barn og mann...=0)

Nå skal jeg se fortsettelsen av Sjørøverfilmen med Johnny Depp her, så du får take good care så lenge!

Stor klem fra

Skrevet

Å!!!!! Nå ble jeg glad!!! Gratulerer så mye! Skjønner godt at du tok deg en pause fra bli gravid, det var ikke koselig der inne lenger, men nå er du hjertelig velkommen tilbake. Dette fortjente du!

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...