Gå til innhold

Jane Slalom Pro

onam * mai 07 + september 08

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi vært og kikket på mange vogner. Den vi likte best er Jane slalom pro (3-hjuling)

Fikk bare trillet den inne i butikken, så det hadde vært greit med noen erfaringer. Er det noen som har kjennskap til vogna? Hva er deres erfaringer med denne vogna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg har denne vogna og er kjempefornøyd. Den er lett å trille, lett å legge sammen, lett i vekt (veldig viktig for min del) og tar ikke allverdens plass i en liten bil.

Hun er 5 mnd nå og ha veldig god plass til både seg selv og dunpose så den kan brukes en stund.

Den er veldig god å trille ute i ulent terreng også, bare å låse forhjulet.

Hvis du vurderer en pakkeløsning så sjekk at du får med det beste setet, Rebel eller Rebel Pro, ikke Matrix som gjorde det dårlig i testen.

Lykke til! :o)

Skrevet

Flott å høre! Du bekreftet det jeg fant ut i butikken :-) Men det er alltid greit å høre åssen vogna er ute i bruk...

Skal sjekke hvilken bilstol som var med i den pakken. Håper det var en av de to som du nevnte som var bra.

TAkk for svar en gang til :-) Nå er jeg kjempelykkelig

Skrevet

Bare hyggelig!

Greit å få litt hjelp i denne vognjungelen, det er ikke alltid lett å velge har jeg funnet ut.

Lykke til, håper du blir like fornøyd som meg :o)

Skrevet

Jippi!

Det er Rebel pro barnesetet som er med i pakken... Ringte i dag og fikk endelig sjekket det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...