Gå til innhold

Endelig


babyboyღaug07

Anbefalte innlegg

...kan jeg komme inn her :)

Testet positivt idag, förelopig termin rundt den 20. juli, et julibarn :)

Er 26 år, gift siden juni men vi har prövd i 9 mndr.

 

Så langt har jeg ikke opplevd de store plagene av svangerskapet, får håpe at det blir slik utover også...

 

Er litt bekymret da vi har hatt mye stress på jobben den siste tiden og en del tunge löft... :( kan jeg ha skadet babyen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen hit.. Er fersk her jeg også. Testet positivt for en uke siden nøyaktig.. Vanvittig morro. vi strevde også en stund. over 2 år, men endelig kom det resultatet på testen som vi ventet så på.

Jeg har heller ikke så mange plager, bare vanvittig trøtt. Forrige gang var jeg veldig heldig. Da var det bareden voksende magen som tegn på graviditet. Får håpe jeg slipper unna denne gangen også..

 

Jeg tror ikke du trenge å bekymre deg(selv om vi gjør det. Kjenner meg igjen).som de sier: fester det seg, så fester det seg.. Her ei venninne som tilogmed rir på hest men mage... Er det meningen, så går det bra..

 

Lykke lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerte deg nettopp på bli-gravid, men slenger med en stooooor gratulasjon her også!!!!! Hipp hipp HURRAAAAAAA!!!!!!

 

Velkommen hit!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gratulasjoner, dette er heeelt uvirkelig ennå...

 

JEG gravid?????!!!!

Hehe....

 

HÅPER inderlig at spiren har det bra og holder seg der inne frem til terminen :)

 

Idag er jeg utrolig sulten, hara spist frukost 2 ganger hehe....Men det er ikke mye som frister..igår levde jeg hele dagen på potetgull med dillsmak og donuts med sjokoladetrekk...hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...