Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Har en Brio kombivogn som jeg vurderer å selge, men er litt usikker pga vinteren som kommer. Har nemlig en trehjuling også, med store hjul, men innbiller meg at det blir tungt med å skulle lage 3 spor i snøen istedetfor 2. Flere som sier at det ikke er det, men jeg er usikker. Hadde tenkt å selge kombivognen min, men bør jeg egentlig beholde den og bruke den i vinter? Vil gjerne høre om deres erfaring
It's all about me Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Dette er min første vinter hvor jefg skal trille, så ahr ingen erfaring. Men noe sier meg at det har mer å si hvor mye vogna veier, hvor store hjulene er og om det er lufthjul eller harde hjul. En lett trehjuling med store lufthjul er nok letter å trille i snø enn en tung firehjuling med litt mindre harde hjul. Har også blitt fortalt at 3 hjulinger lette å trille i sne så lenge fremhjulet kan låses, derfor har jeg tatt sjansen og kjøpt en sånn.
LegallyBlond Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Jeg hadde samme dilemma som deg, men så ble jeg gravid igjen så nå skal kombivognen beholdes. Jeg har faktisk tatt den fram igjen nå, den er mye lunere nå som det blåser så fælt her hvor vi bor. Kommer nok til å bruke den mest i vinter tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Vet ikke hvor gammelt ditt barn er, men jeg ville beholdt vogna som sovevogn i barnehage hvis det er aktuelt for deg? Trehjulingene er ofte ikke så godt egnet, og mange angrer på at de har solgt kombivogna. (jobber i bhg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå