Gå til innhold

E N D E L I G fikk jeg oppleve......

Anbefalte innlegg

......å få se et fint og stort blått kryss på CB :) :)

Etter 9 mndr med negative tester, til og med falsk positivt fikk jeg en gang, og mange skuffelser så tester jeg positivt idag...

Har tatt 3 strimmel i löpet av uka som har gått men de har värt svakt positive så jeg satset på en CB.

Det tok ikke mer enn 20 sek för + kom frem...

HEEEEEEELT UVIRKELIG!!!! Jeg trodde ikke at det skulle klaffe denne måneden, hadde hatt litt tull med syklusen i det siste, trodde at vi kanskje bommet EL...

Vil bare si til alle at det finnes håp :) når du minst aner det så skjer det, nå er det bare å håpe at spiren har det godt og holder seg der til juli måned neste år :)

Det har ikke gått opp for meg enda, har hatt mine mistanker men er jo 2 uker over tiden idag så jeg testet ganske sent, og når man har prövd i 9 mndr så kjenner man hele tiden på alle symptomer rundt IKM, og de er ganske like PMS, men jeg fikk en annerledes fölelse denne gangen, vanskelig å forklare...

Ble litt langt dette, men her får dere mine symptomer som jeg begynte å oppleve for ca et par uker siden:

*småkvalm innimellom

*hyppige dobesök, var oppe 3-4 ganger om natta og tisset

*lös mage for mer enn 2 uker siden, så fkk jeg hard mage forrige uke og denne uka fikk jeg mageknip og lös mage igjen

*vondt i korsryggen

*mensmurringer (sterke til tider)

*varierende matlyst

*sure oppstött og helt j... halsbrann

*oppblåst mage, spes i underlivet

*större og ömme bryst

*litt mer trött etter jobben, men ikke noe spes sövnbehov, 6 timer per natt de siste ukene har värt nok

*har drömt veeeeldig mye om nettene (slitsomt for det virket så virkelig)

*luft i magen

*hodepine (mest rett etter unnfagelsen)

*litt utafor om dagene, i min egen verden på en måte

*hvittaktig utflod

Dette er mine symptomer, jeg har også fått akupuktur og healing 2 ganger siden august, for å bli lettere gravid.

Min mann tok zink denne pp og jeg tok hostesaft et par ganger rundt EL, vet ikke om det hjalp.Vi hadde sex nesten hver dag, etter siste menstruasjon.

DRYSSER MASSSSSSEEEEE BABY STÖV OVER DERE ALLE!!

OG HÅPER AT DERE KOMMER ETTER!

TAKK FOR ALLE GODE RÅD DE SISTE MÅNEDENE!

KLEM

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7223426-e-n-d-e-l-i-g-fikk-jeg-oppleve/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...