Tigerbabe Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Skal kjøpe ny vogn.Vil ha 3-hjuling med vendbart forhjul.viktig også at jeg kan se barnet når jeg triller.(derfor ikke urban jungle selv om jeg synes den er kjempegod å trille) Ryggen må også kunne legges HELT ned i liggestilling. Har sett på Hartan Skater og Teutonia Spirit .Noen som har erfaringer med disse, evt.andre 3-hjulinger som kan anbefales?
Gjest Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Jeg har hatt Hartan Skater hvertfall (ikke vendbart forhjul da) og det er en av de beste vognene jeg noengang har hatt (hatt 7 vogner ) ) Den er stødig og god!
meg vel Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 jeg har også Hartan Skater men MED vennbart hjul. KJEMPEFORNØYD!
jojjo Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 Har teutonia spirit 2005, ikke vendbart forhjul på denne forresten, ellers er den vel temmelig lik de nye. Er i det store og det hele temmelig fornøyd, noen irriterende greier er det vel med alle vogner: -litt lav, så det er vanskelig å trykke handleposer oa på i kurven (har ikke bil), så det er temmelig irriterende - litt tung (ikke så farlig) Valgte den litt pga at softbagen til den er veldig fin å bære, bor i 5 etg.. Så jeg hadde nok valgt den om igjen. Mulig jeg skifter etterhvert til en lettere modell når vi er ferdig med bagperioden. Virker solid og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå