Gå til innhold

Dere som går på ceracette.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere vært plaget av blødninger? Jeg hadde ca 1 uke rett etter jeg begynte med dem for 2,5mnd siden. Etter det hadde jeg ikke før nå 14 dager siden. Den blødningen sliter jeg med ennå. Vil ikke stoppe. Det er ikke mye. Kan bruke truseinnlegg, men det er jo irriterende. Når bruker det vanligvis å stoppe. Man skal jo ikke få mens mens man går på dem....Så i 2uker nå....huff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har blødd hver dag siden jeg startet på de for 3 mnd siden.....

Skrevet

Jeg har ikke mens i det hele tatt.

Skrevet

Har gått på ceracette i en uke nå, men ikke fått mensen enda. (Fødte for snart 7 mdr siden). Men jeg synes jeg har blitt litt "premenstruell" av det... Litt smågrinete og sur for ingenting av og til... Andre som har opplevd det?

Skrevet

¨jeg har ikke hatt blødning i det heletatt. har gått på de siden i sommer, men har sluttet nå siden sambo har "kuttet stengen".

Skrevet

Hvordan fikk du overtalt han til å kutte strengen?? Jobber med den saken... Trenger råd.

Skrevet

Jeg hadde også småblødninger i 3 mnd før jeg gav opp og kastet hele dritten.. Forstår egentlig ikke at de har fått de gjennom systemet, føler jeg ser et innlegg om dagen av misfornøyde brukere her...

Skrevet

Har ikke hatt noen blødninger i det hele tatt siden jeg begynte for 3-4mnd siden. Ikke fått tilbake mensen ennå, altså (6,5mnd siden fødsel). Ingen andre plager heller.

Skrevet

Jeg har blødninger nesten hele tiden..Så stopper det et par dager,og påàn igjen!3 mnd siden fødsel..Vurderer sterkt å sette inn spiral!Forrige gang jeg fikk den satt inn,forsvant menstrasjonen helt,det var deilig!:)Slapp og tenke på det i det hele tatt,bind tamponger osv..

Stakkars samboer,han er helt fortvila,blødninger hele tiden!Blir jo ingen sengekos på oss jo!!Hva er da vitsen men å gå på piller liksom?!?!?!

Nei her blir det spiral altså!Føler humøret svinger utrolig mye,etter at jeg begynnte på ceracette....:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...