Gå til innhold

Puuh.. det var ingenting, men har nå dårlig samvittighet for at jeg ikke stolte på ham....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har verdens herligste mann, som aldri har gjort noe som tilsier at jeg ikke kan stole på ham. Men vi ble gravid veldig fort i forholdet, da vi var bare 18 år.

Og med min bakgrunn tenker jeg at en eller annen gang blir jeg sviktet, og det er jo ikke sikkert at han ville hatt meg hvis ikke jeg ble gravid den gangen. Han er ikke så flink med ord og følelser, men har forsikret meg om at jeg kan bare slappe av.

Vi har nettopp flyttet til hans barndomssted, og han har ikke noe særlig kontakt med noen av de gamle vennene sine, pleier å fortelle om det hvis han møter noen.

Kl 02.10 i natt tikker det inn en sms fra en som heter Charlotte og hun lurer på om han kjenner en eller annen bla bla.

Jeg spør ham hvem denne dama er og han svarer "aner ikke". Liksom at jeg tror på det, sier jeg. I morges sjekket jeg opp nummeret, og hun som skrev den bor langt herfra, på en eller annen liten plass jeg alfri har hørt om.....

Så jeg får vel si unnskyld når ha våkner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...