Gå til innhold

Føler meg ikke gravid lenger...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har følt meg veldig gravid, vært kvalm og supertrøtt pluss at jeg har sett magen vokse. Er i10.uke. Nå føler jeg plutselig at jeg ikke er gravid, tenker at det ikke er noe liv der... Har mistet symptomene. Skal til legen på tirsdag, men han kan vel uansett ikke få sjekket det, det er vel for tidlig å høre hjertelyden nå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med aa gaa til tidlig UL? Tror det koster rundt 500 - hvis du har raad kan det jo vaere greit slik at du kan faa se om alt er greit. Jeg vet ikke selv hvor mye en lege kan sjekke, kanskje andre her vet mer om det.

Men ellers har det vaert mye skriverier baade her og paa andre forum om det aa ha faa symptomer, og som regel er det absolutt ingenting i veien!

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gå å få ul. Du kan visst se hjertet allerede i uke 6. Jeg var på ul på torsdag. Er i uke 8. Det lille hjertet banket og slo. Men det er vanlig at symtomene avtar i uke 10-12.

 

Ta det med ro Anonym. det går sikkert bra. =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør be om tidlig UL. Ei venninne mista alle symptomer i uke 10 og hun hadde en MA (måtte ha utskrapning og greier...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sikkert være beroligende med en UL, sikkert lurt å ta det. Men når det er sagt nærmer du deg 2.semester og det er jo som kjent ofte den fineste perioden i graviditeten, dvs da man har minst plager/symptomer. Så jeg ville tatt en UL for å bli beroliget og så nytt denne perioden: ) Håper alt går fint. LYKKE TIL:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg "mistet" også mange av symtomene i uke 10. Nå var jeg så heldig å var på UL på torsdag og fikk se min lille baby sprelle rundt inni meg og det var en helt fanastisk følelse, så nå føler jeg meg virkelig gravid ;) ( er i uke 12 nå)

 

Så bestill deg en UL hvis du er usikker!

Hjertelyden er vanskelig å finne så tidlig, de hørte ikke min, og da ble jeg enda mer bekymret så da ble det UL.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...