* * * * Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Det er HVER gang han skal stå opp med lillemann så er det ett eller annet. Vondt i hodet, syk, føler seg ikke heeeelt bra, det er ALRDI snakk om å bare ta han opp og stå opp å la meg sove.... Aldri!! Skal han endelig stå opp så er det med å vekke meg skikkelig og kjefte sånn at jeg er lys våken, sint og provosert igjen på soverommet. Også vekker han meg alltid når det er en bæsjebleie da... Det greier han ikke. Han spyr faktisk...bokstavelig talt. I natt ga han gutten til meg kl FIRE for å amme... For han var våken. Han er ni måneder... Og hver eneste gang gutten ligger å gråter, skravler osv så vi ikke sover så er det "Heege, HVA skal jeg gjøre med han???" Jeg er så LEI !!!
MintCondition Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 NEI det er ikke vanlig! Mannen din trenger rett og slett å skjerpe seg. Barnet er dere begges barn, ergo er det begges ansvar Han må da pent få lære seg både å roe ned barnet, stelle det, skifte bleie...skjerpings!
JADDAjada Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 han prøver å "lure" deg gjør seg hjelpesløs...slik at han skal slippe... lettvint løsning for ham men du biter heldigvis ikke på-hi så du må "programmere" ham-og si nøyaktig hva han skal gjøre.. du bør kanskje stikke ut en tur, så han får være alene med barnet da skal du se, at han klarer seg så fint atte
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 er ikke vanlig, iallefall ikke her i gården... Høres ut som om han gjør seg veldig hjelpeløs, for å se om du kommer styrtende til??:)Hva skulle han gjort med bæsjebleia hvis du var ute en tur? Da må han jo skifte!! Høres ut som om hyan trenger å bli voksen på endel punkter... Verste er vel at om han virkelig er syk en gang,så har han ropt ulv for mange ganger:) Ignorer ham, trekk dynen GODT over hodet og gi beskjed om at idag er det din tur, DEAL WITH IT!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå