*1D* Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Da ligger jeg pa St. Olav, fode ost.... (hehe) var ikke helt etter planen a fa lillingen i november, men her har vannet gatt og da ma vi bare lyde;) Selv om terminen er om 38 dager.... Jeg regner med Ka-ping kommer med resten av oppdatteringene, ikke sa enkelt med touch-screen;) God helg til alle! Klem.
Hanne og jentungen Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Wow:) Spennende:) Sniking kan til nøds godkjennes, hehe:) Skal be ka-ping oppdatere meg gitt, klarer meg ikke uten:) Lykke til med raceren som tydeligvis vil ut tidligere enn planlagt:)
Hanne og jentungen Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Ka-ping: svarer deg her istedet for å dytte opp gårsdagens tråd:) Har fortsatt dette jeg kaller rie-lignende kynnere, men er ikke noe mer enda. Men du, første twilight-jente er vel allerede ankommet med lille bompi, og nå ser det jo ut som om det kommer en twilight-gutt også Vims er vel nesten å regne som en av grunnleggerne av tråden her inne på 3. trim, hehe:)
DiddiDaddi Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 Så spennende!! Lykke til! Gleder meg til å høre om vidunderet som kommer )
selfangerkjerringa Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 Oppdatering: ca kl 2 inatt gikk vannet, og det ble ambulanse til St.Olav. 1D har ikke fått sove inatt, selv uten rier... siste jeg hørte var at de skulle ta ctg kl 07. Antar hun blir satt igang. Heldigvis hadde lillemannen snudd seg med hodet ned Hun skulle nemlig egentlig inn til vurderingssamtale neste uke pga seteleie og mulig ks... hehe.. sånn kan det gå, det er småttisene som bestemmer og ikke vi!
*1D* Skrevet 25. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2006 hei.... jeg har litt rier, men de vil ikke gjore noe siden han kommer sapass tidlig.... sa vi venter; dusjer, venter, hodet fester seg, venter, far litt rier, venter, gar tur i gangen, venter..... ha ei god helg da alle;)
Spring79 Skrevet 25. november 2006 #8 Skrevet 25. november 2006 Så spennende, 1D-venter gutt!! Vil bare ønske deg masse lykke til! Skulle gjerne ha slått følge med deg til føden, men ingen tegn på at ting er i gang her i gården...
Nr-3-i-Magen Skrevet 25. november 2006 #9 Skrevet 25. november 2006 Masse lykke til 1D! Men du... det fins et tastatur som du kan koble til, så slipper du touch screen, det lå i skapet på rommet mitt... God helg alle sammen!
Hanne og jentungen Skrevet 25. november 2006 #10 Skrevet 25. november 2006 Gleder meg til oppdateringer:)) Ellers noe spennende som skjer med twilightjentene?
selfangerkjerringa Skrevet 25. november 2006 #11 Skrevet 25. november 2006 spennende og spennende... kjøkkenet vårt ankom onsdag kveld. Nå viser det seg at det er skjedd så mye feil med bestillingen at jeg kanskje må lage mat på EI kokeplate til over jul. Dvs bestillingen er riktig, men produsenten har tydeligvis vært i bakrus da de plukka ut varene... Benkplatene er ikke i heltre eik, men i laminat bøk... skapene er ikke eikefiner inni, de er hvite... osv osv osv. Det ser i tillegg ut til at "hullet" i høyskapet der stekeovnen skal være er så lav at jeg uansett må bøye meg for å bruke den - og da er jo halve poenget med å ha innebygd stekeovn i høyskap BORTE! Jeg er så forbanna at jeg holder på å sprekke. I tillegg har bekkenløsninga forverra seg, og jeg holder på å få halsbetennelse. Jeg er i dritdårlig humør med andre ord. Heldigvis er jeg fort opp og fort ned, så det kommer nok en opptur snart også ps: har ikke hørt mer fra 1D, skal prøve å oppdatere dere så snart jeg vet noe!
Hanne og jentungen Skrevet 25. november 2006 #12 Skrevet 25. november 2006 *ler litt i medfølelse* - av kjøkkensituasjonen altså Uff, skikkelig tilfelle av 'maks uflaks'. Godt du har mamma i nærheten da:)
Gjest Skrevet 25. november 2006 #13 Skrevet 25. november 2006 oiiiiiiiiiiiiii spennende da.... Ønsker deg masse lykke til ;o)))
kokosbolle Skrevet 25. november 2006 #14 Skrevet 25. november 2006 hei 1D!! så spennende! gleder meg til å høre om fødsel og lykke til. Er veldig spent på lilleguttens vitale mål, da jeg har termin samtidig som deg, men lillegutten her vil heller ikke holde seg inne, så er sykemeldt pga truende prematur fødsel. Har du, 1D, hatt noen som helst tegn på at du kunne komme til å føde? igjen, masse lykke til! klem
*1D* Skrevet 25. november 2006 Forfatter #15 Skrevet 25. november 2006 Heihei. Jeg hadde ingen tegn pa at fodselen skulle starte denne gangen heller for vannet gikk........... Var sann med dattera ogsa. Jeg vet ikke hvor stor han er na, de venter til han kommer ut tror jeg. Men min er 8% over normalen...spent pa hva det vil bety na;) Jeg er blitt flyttet til observsajonen na, siden jeg ikke har hatt rier pa 5/6 timer. De har jo lyst til at han skal v're inni der sa lenge som mulig. Han er forhapentligvis ikke i sa darlig form nar han kommer at han trenger kuvose, men det vet vi ikke siden han er akkurat pa grensa i dag. Vet ikke hvor mange oppdatteringer jeg gidder legge inn na, de venter uasnett med a gjore noe til i morra. Spent pa om jeg far sove litt til i natt da! (ler litt inni meg pga av kjokkenet til Ka-ping..... beklager vennen....Murphys lov lyder kjent her eller......)
*1D* Skrevet 25. november 2006 Forfatter #17 Skrevet 25. november 2006 Har termin 2 januar................. Men her rekker det ikke bli desember engang;)
Gjest Skrevet 25. november 2006 #19 Skrevet 25. november 2006 tidlig ja.... Vill bare ut den lille der da.... Ønsker deg masse lykke til
*1D* Skrevet 26. november 2006 Forfatter #20 Skrevet 26. november 2006 Tusen takk for alle lykkeonskninger! Venter pa visiten na for a hore hva legene tenker:) Sov 8 t i natt og er veldig spent pa om han kommer i dag! Klem!
rahi Skrevet 26. november 2006 #21 Skrevet 26. november 2006 Kjempespennende! Så bra at du har sovet godt - trenger det dersom det skulle skje noe mer idag
selfangerkjerringa Skrevet 27. november 2006 #22 Skrevet 27. november 2006 Oppdatering fra 1D: Rett over midnatt inatt fikk jeg sms om at ting hadde tatt seg opp litt. Hun hadde rier - korte og ikke så harde, men like fullt rier - hvert 5.min. Personalet virket positive til at det skulle ordne seg selv etter hvert. Dvs hun slipper igangsettelse forhåpentligvis. Jeg fortsetter å oppdatere så snart jeg får vite mer
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 27. november 2006 #23 Skrevet 27. november 2006 Oj. Spennende da gitt. Ønsker henne masse lykke til!! :-)
Molait Skrevet 27. november 2006 #25 Skrevet 27. november 2006 Nå har han kommet!! Gratulerer så masse!!! Hmm..ringte, fikk beskjeden "nå har han kommet ringer senere." Lol, går utfra at "han" er lillingen da..hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå