Gå til innhold

Ser det ut som jeg kan si at jeg ikke orker mer?!?!?

Anbefalte innlegg

Å, ganske sur og grinete nå. Skal vel sies at minmann er vanligvis verdens søtesete og den mest tålmodige jeg kjenner. Og ja, han er sliten, det har vært superstress på jobben hans i det siste, og når han kommer jeg sitter jeg der da, som en strandet hval og er ikke alltid så enkel å ha med å gjøre. Og nå har jeg "bare" tre uker til termin - jeg fatter ikke hvordan jeg skal holde det ut!!! Har bekkenløsning så det holder, det føles som jeg skal spy store deler av tiden fordi ungen tar hele magen og litt til og det er vondt ehr og vondt der og jeg klarer ikke gjøre mye av det jeg vanligvis gjør.

Nå hadde vi lagt oss, og jeg har så sinnsykt ondt i korsryggen, så ejg spurte min kjære om han kunne massere meg. Jada, det varte i tre minutter, så orket han ikke mer!!!! Som den hormonbomba jeg er blir jeg selvsgat superfortvila - ser det ut som jeg kan si at jeg ikke orker mer!!!???? NEI! Men jeg sa det ikke til han, kjente at her kommer tårene, så ejg stod like godt opp igjen, så kan han ligge der å vere sliten å sove.

Jada, jeg vet jeg tar på vei for ingeting, for jeg har gifta meg med verdens beste mann, det mener jeg, men jeg blir bare så enormt fortvila! Vet ikke hvordan jeg skal klare de neste ukene, og vet ikke hvordan jeg ska fikse jula sammen med svigersfamilien om jeg går på overtid. kan ikke tenke emg at jeg føler meg så voldsomt mye bedre da liksom...

Men men, dette ble langt, alt for langt, og jeg har egentlig ingeting å kalge over, bare så frustrert akkurat nå. Håper dere som evt har orket å else helt hit kan bære over med meg, måtte bare få det ut.Det var godt å skrive det. Nå skal ejg surfe litt på nettet, så skal ejg prøve å legge meg igjen om ei stund.

God natt

Fortsetter under...

Huff, stakkars deg, høres fortvilende ut!! Kanskje mannen din kan ta en real massasjerunde i morgen når ha har litt mere overskudd??? Får håpe det...

Sender over mange trøste, og god bedringsklemmer til deg ;)

Klem fra

Annonse

Det er nok ingen som klandrer deg i å være sliten!! Og mest av alt så forstår nok alle her inne akkurat hvordan du har det, så det er bare å skrive i vei og få ut fustrasjonen :D

Håper du får sove litt da, og at du har en bedre dag når du står opp :)

Natta klem til deg!

Uff..... jeg tror mange av oss har den følelsen innimellom.... men det er jo vondt likevel!!

Håper dere får en fin lørdag sammen

- tre uker virker lenge nå, men sånn i "virkeligheten" så er ikke tre uke mye i det hele tatt!!

Sender deg en kjempeklem!! Håper du finner det gode humøret ditt igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...