duppsko Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 jeg er 8 dager nå når klokka er passert 00:00... huff... noen andre?? hvordan har dere det?? flere som holder på å bli sprø ? )
Mamma'n til Julian Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 5 dager over termin =( Dagene går altfor sakte=(
nelle89 Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 kan egentlig ikke si at jeg er på overtid før om mange timer, men den første terminen var 8. november, så hadde regnet med at han skulle komme mye før.. er rimelig utålmodig nå ja
mom-to-be Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 Jeg hadde termin i går og er vel derfor en dag over? Helt grusomt!
Banshee Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 2 dager over menstermin og 1 dag over ultermin. Har hatt moden mormunn og 2cm åpning i to uker nå, så har vel lov å ønske det skal skje nå. Til og med sambo begynner å bli passe utålmodig nå
Snuppa27 er stolt mamma til 3 Skrevet 25. november 2006 #6 Skrevet 25. november 2006 13 dager over menstermin, og 7 dager over ultermin.... Har hatt masse tegn nå i 3 uker.. Føler aldri noe skjer. Og etter en samtale med føden fikk jeg høre at jeg skulle til vurdering for igangsettelse neste lørdag.... Men at det var mange som gikk over de 14 dagene hvis alt lå til rette for det... Er det mulig???????? Trodde det ble satt igang uansett 14 dager over ultermin... Ikke akkurat så glad for dette nei:-(
Lovami Skrevet 25. november 2006 #7 Skrevet 25. november 2006 er 10 dager etter ul termin og holder mildt sagt på å bli desperat....det kjennes ut som om jeg har blitt en sånn som alltid skal ha en baby i magen...Og hver liten vondt gir først et håp om at NÅ, men så skjer det INGENTING.... Men trøster meg med at det jo ikke kan være sååå mange dager igjen, da... Sender gode fødetanker til alle her inne! Snart må da denne utålmodige tiden være over:) ????og så sitter vi der med våre små herlige nyfødte....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå