Gå til innhold

Når går man fra sprinkelseng til vanlig seng?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig individuelt, noen da de er 2 år, andre da de er 4 år. Jeg har begynt og tenke på å bytte ut sprinkelsenga nå, da ho klatrer ut og opp i den, og vi allerede har hatt en ulykke pga det.

Ho er forresten snart 2 år:)

Skrevet

Hos oss: 19 mnd. Da klatret gutten vår ut av og oppi den. Jeg var redd han skulle sette fast foten i sprinklene og velte den over seg og knekke et bein. Null problem med lav seng her i gården.

Skrevet

Vi har akkurat gått over til vanlig seng, med sengehest da. Har gått kjempefint. Hovedårsaken er at vi skal ha en liten en om ca 3 måneder, og da skal babyen ligge i sprinkelsenga. Greit at hun er vant å sove i ei anna seng enn den babyen skal sove i.... Hun er nå 19 mnd og vi har ingen problemer:-). Nå skal det vel sies at hun er rolig og "fornuftig", og ramler ikke ut av senga med vilje...

Skrevet

Dette har jeg også lurt på...men er jo som de andre sier her at det kanskje blir naturlig å bytte når barna begynner å klatre ut.

Skrevet

min gutt er snart 20 mnd, og har vært 14 dager uten sprinkelsengen.

Det har gått kjempefint, i begynnelsen kom han etter meg når jeg gikk ut, men etter 4 dager var det stopp med det..

Han sov på vårt rom helt til nylig, og våknet alltid om natta og ville over til oss, nå som han har fått eget rom,sover han hele natta:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...